Urdebatten / Urforum
Nedtællingen er begyndt... - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77)
+--- Forum: Panerai og Anonimo (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=72)
+--- Tråd: Nedtællingen er begyndt... (/showthread.php?tid=76981)

Nedtællingen er begyndt... - Sociologen - 22-02-2012

Så er uret på vej og nedtællingen kan begyndte, selvom jeg ikke ved, hvor længe transporttiden til Danmark tager. 
İmage

İmage

... to be continued.

Re: Nedtællingen er begyndt... - MortenKN - 22-02-2012

Det må jo så være 351'eren der er på vej?

Stort tillykke..... Icon_e_biggrin

Re: Nedtællingen er begyndt... - Sociologen - 22-02-2012

MortenKN Skrev:Det må jo så være 351'eren der er på vej?

Stort tillykke..... Icon_e_biggrin
Det har været på vej, men nåede mig aldrig (af flere årsager)...
Det er dog et titanium PAM, der er på,vej. Faktisk er det et PAM, der på mange punkter er direkte modsat det, jeg i sensommeren og efteråret kiggede efter. Sådan kan ens smag jo/åbenbart ændre sig Icon_e_biggrin

Re: Nedtællingen er begyndt... - hannover_dk - 23-02-2012

går ud fra det er fra Italien - følger med og ser hvad du kan pakke ud Icon_e_smile

Re: Nedtællingen er begyndt... - Sociologen - 23-02-2012

Korrekt, Hannover. En italiener fra Italien - og allerede i Danmark Icon_e_biggrin

Jeg håber, at den sidste del af rejsen går ligeså hurtig Icon_e_smile

İmage

EDIT:
Kan se på DHL's track and trace-nummer, at uret er ankommet --- og dermed at uret ligger hjemme på spisebordet og venter på mig Icon_mrgreen Icon_mrgreen

Således tog det samlet DHL fra i går kl. 16:53 til i dag kl. 09:33 (altså blot 16 t. og 40 min.) for at transporterer uret gennem Europa.

NU MÅ DET GODT SNART BLIVE FYRAFTEN!

Re: Nedtællingen er begyndt... - stig01 - 25-02-2012

Nå.....er der noget nyt ell faldt du ned af stolen af bar iver da du kom hjem.....?

Billeder.......

Re: Nedtællingen er begyndt... - Sociologen - 25-02-2012

Også i den grad Icon_e_biggrin

Skyndte mig at pakke op og ud, og som flere af jer ved, så er det noget helt særligt, at stå med et sprit nyt uret i hånden. Det skal nævntes, at jeg aldrig før havde set endsige rørt en 177 - eller en anden historic panerai i titanium for den sags skyld - så spændingen var helt i top. Heldigvis oversteg oplevelsen forventningerne. Uret oser bare af kvalitet Icon_e_biggrin

Som jeg formodede, var remmen for lille til mit håndled. Derfor var jeg også inden hjemturen forbi Klarlund, som desværre ikke havde en 177-rem (eller en 351-rem, som jeg overvejer som substitut) i størrelse XL hjemme. Ventetiden er op til to uger Icon_e_confused Derfor bruger jeg weekenden på at finde ud af, om jeg skal have en OEM-rem, der - til min overraskelse koster 2.400 spir - eller finde en after market-krokodille rem (kigger særlig hos Di Stefano).

Ideer til mørke krokodilleremme er meget velkomne! Icon_e_biggrin

Jeg har endnu ikke fået taget nogle tilfredsstillende billeder, så de kommer senere, men I skal ikke snydes helt, så et enkelt får I.

İmage