Urdebatten / Urforum
Gode oplevelser med Dreamwatch.dk og Firstwatch.dk - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Alt det andet (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=78)
+--- Forum: Good Guys / Bad Guys (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=73)
+--- Tråd: Gode oplevelser med Dreamwatch.dk og Firstwatch.dk (/showthread.php?tid=75736)

Gode oplevelser med Dreamwatch.dk og Firstwatch.dk - David.H - 10-05-2011

Der er vist bred enighed om at Micki er en "good guy", men synes nu alligvel at jeg vil give mit besyv med. Icon_e_smile
Byttede mig for noget tid siden til en super flot Tag Heuer Aquaracer DiCaprio edition og alt gik lige efter bogen.
En super flink og meget reel fyr som svarer meget hurtig på mails og en nem at handle med.

Re: Gode oplevelser med Dreamwatch.dk og Firstwatch.dk - dreamwatch.dk - 10-05-2011

Hej David

Selv tak, du er naturligvis altid velkommen til igen, også med noget bytte sjov Icon_smil

Re: Gode oplevelser med Dreamwatch.dk og Firstwatch.dk - UlrikB - 23-05-2011

Har også kun gode ting at sige om Micki fra Dreamwatch.dk.

Kan kun anbefale folk at handle hos ham. Sidder lige nu og venter spændt på et ur, som jeg har bestilt fra ham og servicen har været enestående hele handlen igennem.

Re: Gode oplevelser med Dreamwatch.dk og Firstwatch.dk - dreamwatch.dk - 23-05-2011

Nu har du jo ikke modtaget noget ur i nu Ulrik Icon_smil

Hvis alt går efter planen, så har modtager jeg pengene imorgen og uret bliver afsendt der.

Re: Gode oplevelser med Dreamwatch.dk og Firstwatch.dk - UlrikB - 23-05-2011

Nej nej, men meget skal gå galt ... Icon_smil

Re: Gode oplevelser med Dreamwatch.dk og Firstwatch.dk - UlrikB - 25-05-2011

Så er uret kommet og er stadig ovenud tilfreds med Mickis service.

İmage

Tak for handlen!

Re: Gode oplevelser med Dreamwatch.dk og Firstwatch.dk - dreamwatch.dk - 25-05-2011

Selv tak, kan også kun komme med ros den anden vej Icon_smil

Re: Gode oplevelser med Dreamwatch.dk og Firstwatch.dk - hannover_dk - 25-05-2011

UlrikB Skrev:Så er uret kommet og er stadig ovenud tilfreds med Mickis service.

İmage

Tak for handlen!
Den krans - med det riflede der reflekterer så fint - oser af klasse og en god tid for urene. Dejligt med et lidt anderledes Rolex. Godt nok 36 mm mener jeg - men whats up doc - det er da en fantastisk behagelig størrelse
Nyd det med stolthed (hm - enjoy with pride - lyder bedre på udenlandske fora Icon_e_biggrin )
vh

Re: Gode oplevelser med Dreamwatch.dk og Firstwatch.dk - jkjaers - 27-02-2012

Har købt dette ur af Micki

İmage

Endnu en gang en "thumbs up" til dreamwatch for god service, fin pris og hurtig levering.

Re: Gode oplevelser med Dreamwatch.dk og Firstwatch.dk - ths80 - 01-03-2012

Så vil jeg da også lige give min anbefaling med på vejen.. Har lige handlet et ur ( Rolex daytona ) Med Micki og der har ikke været en finger at sætte på den handel eller uret for den sags skyld.. Og vil til hver en tid handle med ham igen...

Thumbs up herfra Icon_e_biggrin

Mvh

Thomas H.