Urdebatten / Urforum
PAM118 - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77)
+--- Forum: Panerai og Anonimo (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=72)
+--- Tråd: PAM118 (/showthread.php?tid=74980)



PAM118 - Truyen - 16-11-2010

Hej

Sker der ikke for lidt herinde?

Anyway, uploader lige et par billeder af mit PAM118 fra 2003 Icon_e_biggrin enjoy!


Re: PAM118 - S.nissen_phpbb3_import15764 - 16-11-2010

Super flot pam !

Har faktisk selv her på det sidste gået og tænkt på, om der ikke snart skulle et titaniums pam ind i samlingen ! Dog har det primært været pam 25 eller 177 jeg har tænkt på !

Kan se i mit 2002 katalog fra klarlund at modellen står til 3300 euro Icon_e_biggrin