|
PAM118 - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77) +--- Forum: Panerai og Anonimo (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=72) +--- Tråd: PAM118 (/showthread.php?tid=74980) |
PAM118 - Truyen - 16-11-2010 Hej Sker der ikke for lidt herinde? Anyway, uploader lige et par billeder af mit PAM118 fra 2003 Re: PAM118 - S.nissen_phpbb3_import15764 - 16-11-2010 Super flot pam ! Har faktisk selv her på det sidste gået og tænkt på, om der ikke snart skulle et titaniums pam ind i samlingen ! Dog har det primært været pam 25 eller 177 jeg har tænkt på ! Kan se i mit 2002 katalog fra klarlund at modellen står til 3300 euro |