|
Linde Werdelin vs Panerai vs Rolex (Size) - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: Linde Werdelin vs Panerai vs Rolex (Size) (/showthread.php?tid=74705) Sider:
1
2
|
Linde Werdelin vs Panerai vs Rolex (Size) - janj_j - 23-09-2010 Som nogle måske har set har jeg fået et Linde Werdelin Elemental - som jeg har brugt rigtig meget - det er meget anderledes end min Panerai og Rolex. Men jeg kan selv huske at det var svært at få en ide omkring størrelsen - så her er lige et par billeder ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Så måske er jeg klar til en Deep Sea /Jan J Re: Linde Werdelin vs Panerai vs Rolex (Size) - Peter - 24-09-2010 Hej Jan Er man ikke altid klar til et Deepsea, men din Pam 25 synes jeg er mere harmonisk. MVH Peter Re: Linde Werdelin vs Panerai vs Rolex (Size) - gmt-geek - 24-09-2010 janj_j Skrev:Så måske er jeg klar til en Deep Sea Bare vent til du får Omega Diverne i hånden, så kan det være du også udvider med et mærke mere....... Re: Linde Werdelin vs Panerai vs Rolex (Size) - jkjaers - 24-09-2010 Undskyld min uvidenhed, men hvad er det for et Rolex du har? Explorer? Jeg synes det på billedet ser super-harmonisk ud.... Re: Linde Werdelin vs Panerai vs Rolex (Size) - Proxi - 24-09-2010 jkjaers Skrev:Undskyld min uvidenhed, men hvad er det for et Rolex du har? Explorer?Explorer II. Re: Linde Werdelin vs Panerai vs Rolex (Size) - gmt-geek - 24-09-2010 jkjaers Skrev:Undskyld min uvidenhed, men hvad er det for et Rolex du har? Explorer? Explorer II - ref. 16550 black dial fra midt firserne - blev produceret fra 84 -> ca 88 Denne ref. er ved at komme en del op i pris - specielt den med hvid skive!! Mvh. Jon Re: Linde Werdelin vs Panerai vs Rolex (Size) - jkjaers - 24-09-2010 gmt-geek Skrev:Takker! Kunne faktisk godt se ved en forstørrelse af billedet at det var en Exporer II. Jeg har set en del af dem med hvid skive, men jeg synes virkeligt uret "er i harmoni" med den sorte.jkjaers Skrev:Undskyld min uvidenhed, men hvad er det for et Rolex du har? Explorer? Hvad er en del op i pris? Undskyld Hijacking! Re: Linde Werdelin vs Panerai vs Rolex (Size) - gmt-geek - 28-09-2010 jkjaers Skrev:gmt-geek Skrev:Takker! Kunne faktisk godt se ved en forstørrelse af billedet at det var en Exporer II. Jeg har set en del af dem med hvid skive, men jeg synes virkeligt uret "er i harmoni" med den sorte.jkjaers Skrev:Undskyld min uvidenhed, men hvad er det for et Rolex du har? Explorer? Hm... Sorry det sene svar Den hvide: De ligger vel ml. 5-8k euro og det endda uden B/P... Måske op til 10k euro for et flot eksemplar komplet inkl. B/P. Den sorte: Noget mindre - den kan vel fået erhverves komplet for ca 5-6k euro! Mvh. Jon Re: Linde Werdelin vs Panerai vs Rolex (Size) - KlausM - 28-09-2010 En Explorer II ref 16570 i pæn stand komplet kan fåes for under Euro 3k. En ref 16550 ligger som Jon skriver fra Euro 5k og op. Mvh Klaus Re: Linde Werdelin vs Panerai vs Rolex (Size) - jkjaers - 28-09-2010 KlausM Skrev:En Explorer II ref 16570 i pæn stand komplet kan fåes for under Euro 3k.Hvad er i grove træk forskellen på de to? ("at a glance" ligner 16570 og 16550 hinanden (er jeg blasfemisk nu?)) |