Urdebatten / Urforum
Den "originale " Rolex green sub - 16610 LV - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77)
+--- Forum: Rolex og Tudor (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=68)
+--- Tråd: Den "originale " Rolex green sub - 16610 LV (/showthread.php?tid=74272)

Sider: 1 2

Den "originale " Rolex green sub - 16610 LV - janj_j - 13-07-2010

Med den nye Rolex Green Sub er det på sin plads med lidt billeder af den originale green sub fra 2003.

Den fik hurtigt mange øgenavne - the vormit sub, the kermit, the carlsberg/turborg sub....

Den levede et hektisk liv i 2003 og 2004 - den var mede det samme på venteliste - og hvis man ser på de gamle tråde her i forum, vil man se at der var en ventetid på ca. 3-8 mrd. !!!

Hvor mange der er blevet solgt i DK er jeg ikke klar over men - mon ikke der er røget ca 1 grøn over pr. 20 sorte subs...

Denne model er derfor kun for perioden 2003-2010 - og der findes "mange " udgaver...

Men her er min - købt hos Klarlund november 2004 - men den nye boks.. og officielt uden anker - men jeg fik lige et med Icon_e_wink

İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage

Lad mig se jeres Grønne subs !!!!!

/Jan J

Re: Den "originale " Rolex green sub - 16610 LV - Stinger - 13-07-2010

Simpelthen så flot. Jeg har kun prøvet det (og kunne ikke stille mig tilfreds med lænke og lås) så kan desværre ikke bidrage med billeder.

Ved at Speedy købte et for et par dage siden, men vi skal vist være hurtige hvis vi skal have billeder for jeg TROR at det er hans som allerede er til salg igen på den "anden side" Icon_e_wink

Re: Den "originale " Rolex green sub - 16610 LV - Hedegaard - 13-07-2010

Super lækkert ur... Dog er det røget til fordel for lidt andet! -> Men kunne rigtig godt lide de lidt større lumen dots, kan ikke helt vænne mig til de "små" der sidder på mit nuværende sub Icon_e_confused

İmage

Re: Den "originale " Rolex green sub - 16610 LV - hannover_dk - 13-07-2010

Jeg har også haft den - og ja den er lækker, men jeg kan bare ikke rigtigt tænde på nye ure. Den lå og kedede sig og fik for lidt armtid, og jeg vil ha ur på armen, så den er lige forsvundet i en byttehandel - men lækkert ur, og jeg tror den vil holde prisen flot. (det havde så bare ikke den store betydning for mig, jeg er ur-bruger samtidigt med jeg samler.
vh

Re: Den "originale " Rolex green sub - 16610 LV - Tukjær - 13-07-2010

John Hannover har skilt sig af med et ur Icon_e_surprised DET havde jeg aldrig forestillet mig Icon_e_biggrin

Re: Den "originale " Rolex green sub - 16610 LV - ibrene - 13-07-2010

Hej.
Jeg har ejet en LV´er i ca. 3 måneder, men kunne desværre ikke forenes med urets størrelse, jeg syntes det var for lille, jeg er til lidt større ure, men alt andet end størrelsen på ur og lænke er perfekt, et rigtigt lækkert ur.
İmage
Mvh Peter...

Re: Den "originale " Rolex green sub - 16610 LV - hannover_dk - 13-07-2010

ClausT Skrev:John Hannover har skilt sig af med et ur Icon_e_surprised DET havde jeg aldrig forestillet mig Icon_e_biggrin
Jeg tror det er første gang faktisk - så du har heeeeelt ret. Måske jeg kan lære det - men det er nu hårdt.
vh

Re: Den "originale " Rolex green sub - 16610 LV - Peter - 14-07-2010

Hej

Jeg ejer et eksemplar fra 2007 uden Rolex Rolex på inderkransen, som jeg ikke går af med, da det er en af mine keepers. Icon_e_biggrin

MVH Peter

Den "originale " Rolex green sub - 16610 LV - Morten G. - 14-07-2010

Lige et hurtigt ferie billede her fra Mallorca. Iphone er en god ting. Friske figner fra træet og en LV fra december 2006. Z serien. Sidst uden Rolex Rolex Rolex. Mit dagligdags ur. Det forlader meget sjældent armen. En keeper der bare skal bruges.

[attachment=0]<!-- ia0 -->foto.JPG<!-- ia0 -->[/attachment]

Re: Den "originale " Rolex green sub - 16610 LV - baun - 14-07-2010

hannover_dk Skrev:
ClausT Skrev:John Hannover har skilt sig af med et ur Icon_e_surprised DET havde jeg aldrig forestillet mig Icon_e_biggrin
Jeg tror det er første gang faktisk - så du har heeeeelt ret. Måske jeg kan lære det - men det er nu hårdt.
vh

Der er jo også et par andre elementer.

Uret var nyt - og det er jo nemt at genanskaffe - og der var "bundet" en pæn slat penge i det.

Almindelige Vintage ure til 1-6 K er dels vanskeligere at sælge, vanskelige at genanskaffe (i hvert fald hvis de er i god stand) og der er ikke bundet så mange penge i dem, så de bliver nok ofte blot liggende. De spiser jo ikke brød.

vh Baun