Urdebatten / Urforum
Omegaur skal sælges - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77)
+--- Forum: Omega (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=80)
+--- Tråd: Omegaur skal sælges (/showthread.php?tid=73310)

Sider: 1 2


Omegaur skal sælges - Eskil Holten - 25-01-2010

Hej jeg står inde med et flot sort omegaur - Seamaster De Ville i guld - ikke karat men guldbelagt. Det er fra 69 i perfekt stand. Jeg overvejer at sælge det - for at købe et ur i en klasse eller to over. I hvilken prisklasse tror I, jeg kan prøve at sælge sådan et herinde? Jeg har svært ved at vurdere det, fordi jeg er meget nybegynder. Men min eget bud bil udmiddelbart være 5000 kr. Hvad siger I? Kan man sælge højere eller er det optimistisk med 5 af de lange?
Icon_question


på forhånd tak


Eskil


Re: Omegaur skal sælges - baun - 25-01-2010

Vi skal vide meget mere for at kunne hjælpe dig.

Størrelse, værk, stand, rem, box, papirer osv. men 5 K lyder i overkanten umiddelbart.

Hvis du har mulighed for at kigge formig i Nyborg skal jeg gerne give dig mere præcise anvisninger, byttepriser og kontantpriser mv.

Du kan også se ure jeg har til salg og prissat!

vh Baun


Re: Omegaur skal sælges - Eskil Holten - 25-01-2010

Baun Skrev:Vi skal vide meget mere for at kunne hjælpe dig.

Størrelse, værk, stand, rem, box, papirer osv. men 5 K lyder i overkanten umiddelbart.

Hvis du har mulighed for at kigge formig i Nyborg skal jeg gerne give dig mere præcise anvisninger, byttepriser og kontantpriser mv.

Du kan også se ure jeg har til salg og prissat!

vh Baun

Hold da op, der er mange ting, man skal have styr på. Jeg kommer lige med en update snarest. Tak, Baun, jeg kunne godt finde på at tage dig på ordet en dag og komme forbi Nyborg og få Omega-begynderanvisningerne.

Eskil


Re: Omegaur skal sælges - baun - 25-01-2010

Du kunne selvfølgelig også bare vise et billede....

ligner det denne: