|
Julegaven fra mig til mig - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77) +--- Forum: Rolex og Tudor (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=68) +--- Tråd: Julegaven fra mig til mig (/showthread.php?tid=73072) |
Julegaven fra mig til mig - bjorn_e58 - 17-12-2009 Dette blev så julegaven fra mig til mig. Jeg har længe kigget på 16713, og har også haft et spørgsmål om netop det. Men muligheden bød sig til at jeg kunne gå skridtet helt ud og få fat i denne meget velholdte 16718'er med N serinummer, altså fra omkring 1991/1992, og sælger var ganske fornuftigt forhandlingsvillig. Jeg ved godt, at I er mange (well, i hvert fald nogle stykker), som synes, at det skal være med plexi, før det kan kaldes vintage. Men denne her er trods alt med T<25 skive, så for mig er det ældre, end tidligere. Morgan må godt få lov til at sige, at "neo-vintage er dødt". For det vigtige er jo, at jeg er glad Men, men, men, jeg tror nu alligevel er jeg langsomt er ved at blive interesseret i noget rigtig vintage; jeg havde et par skønne eksemplarer i hånden, da jeg købte dette. ![]() Nu må det være rigtig jul! /Bjørn. Re: Julegaven fra mig til mig - Tukjær - 17-12-2009 bjorn_e58 Skrev:Nu må det være rigtig jul!Tillykke, Bjørn. Det passer perfekt til dig. Jeg får desværre kun 2 remme i Julegave (af mig selv)..... Re: Julegaven fra mig til mig - dreamwatch.dk - 17-12-2009 Helt sikkert et flot ur, jeg vil også ha mig et guld ud med guld lænke en dag, min kone siger jeg først må købe et når jeg bliver 30, men det er jo til næste år Fedt ur Re: Julegaven fra mig til mig - bjorn_e58 - 18-12-2009 Micki Jensen Skrev:...når jeg bliver 30, men det er jo til næste år Åh ja - det var dengang for godt tyve år siden. Jeg fylder vist nok "tolv-og-fyrre" næste gang, og så lang tid skulle der altså går før gulduret blev en realitet for mig. /Bjørn. Re: Julegaven fra mig til mig - Peter - 18-12-2009 Hej Bjørn Stort tillykke med uret, det vil jeg også meget gerne eje, men jeg må nøjes med stål modeller, og et par enkelte guld stål modeller. MVH Peter Re: Julegaven fra mig til mig - Mads Gjødesen - 18-12-2009 Kan godt være det hverken er vintage eller neo-vintage, men derfor er det super lækkert alligevel Jeg har rundet de 30 og har ikke en kone der fortæller mig hvad jeg bør og ikke bør købe, så julegaven til mig selv i år blev dette AP RO Chrono. Også i guld naturligvis /Mads
Re: Julegaven fra mig til mig - morgan - 18-12-2009 Neo vintage er dødt, men det er osse fint nok. Finanskrisen gør jo at både AP Chronoen i 18kt og 16718 kan forhandles til absolut foræringspriser. Og det er der jo ikke noget galt i. Min julegave kommer nok først lige efter jul. Skal nok sætte billeder på forumet. M Re: Julegaven fra mig til mig - Mads Gjødesen - 18-12-2009 morgan Skrev:Neo vintage er dødt, men det er osse fint nok. Finanskrisen gør jo at både AP Chronoen i 18kt og 16718 kan forhandles til absolut foræringspriser. Og det er der jo ikke noget galt i. Guldure til foræringspriser ved jeg nu ikke om jeg vil kalde det, men nok ikke det dummeste tidspunkt at købe dyre ure på Tudor er heller ikke tosset pt. De har taget et pænt slag ned i forhold til for 1,5-2 år siden. Monte Carlo´erne har da kostet en pæn sjat over hvad de gør nu. De var hypet som de øvrige vintage Rolex dengang... /Mads Re: Julegaven fra mig til mig - Brusen - 18-12-2009 Haha Mads, omend ikke andet, så hvis gode eksklusive ure en dag skulle miste værdi, så kan du altid smelte dit RO om til smykker eller andet godt det er helt sikkert sin vægt værd Re: Julegaven fra mig til mig - Len - 18-12-2009 Tillykke med det Bjørn. Flot ur Og god timing her op til jul |