|
Så skete det endelig - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77) +--- Forum: Rolex og Tudor (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=68) +--- Tråd: Så skete det endelig (/showthread.php?tid=72851) Sider:
1
2
|
Så skete det endelig - Stenbukken - 09-11-2009 Hej alle! Så er jeg endelig blevet den lykkelig ejer af et Rolex ur Det endte op med, at jeg købte et Submariner 16610 som er NOS, da uret er fra 2006. Men der er stadig plastik på, og har aldrig været brugt. Købte det faktisk i lørdags, men har ikke haft tid i weekenden til, at komme på forum Må sige jeg er meget imponeret over uret, det hele virker, så lækkert lavet og robust. Det er helt sikkert ikke mit sidste Rolex ur. Vil meget gerne have et mere SNART Jeg har lige et lille spørgsmål til jer. I og med uret er NOS og aldrig har været brugt sidder alle leddene på det stadig. Og da jeg står og skal til Kbh næste weekend tænkte jeg, at jeg ville forbi Klarlund for, at få det passet til. Men hvad tror i det koster, at få ordnet det? Hilsen den super glade Rolex ejer Re: Så skete det endelig - Stinger - 09-11-2009 Det tager Klarlund 150kr for og det tager 2 min. Tillykke med det. Noget som jeg ikke ved er om det er en god ide at få kigget sådan et ur efter når det nu har ligget stille i små 4 år. Her tænker jeg på nye pakninger og nye olie. Re: Så skete det endelig - Stevi - 09-11-2009 Stinger Skrev:Det tager Klarlund 150kr for og det tager 2 min. Og det er kra**edme dyrt! Tag til Ravnkilde på Østerbrogade, han gør det for 50 kr, og det med et smil og en venlighed blandt hele personalet, som man ikke møder mange andre steder. Re: Så skete det endelig - dreamwatch.dk - 09-11-2009 Køb en lille skruetrækker til 25 kr, så kan du selv gøre det i fremtiden. Til at justere de små hak ved låsen, kan du bruge en tandstik, så får du ingen riser... Re: Så skete det endelig - SPACE-DWELLER - 10-11-2009 Stort tillykke med denne klassiker fra Rolex! Perfekt valg som første Rolex ur! Re: Så skete det endelig - baun - 10-11-2009 Tillykke med den lille nye. Det er ved at være en fin lille samling du har. Når man starter så tidligt og så målrettet kan det kun føre til noget super (det er det allerede) men så super, super. Skal du ikke snart igang med at komme med billeder - sådan et gruppe billede osv. Tag urene med til Nyborg, hvis du skal have lidt "komme igang hjælp" - så ser vi på det. Jeg vil selvfølgelig altid sørge for at billederne af Omegaerne bliver bedst, men mit kamera kan formentlig også klare en enkelt Rolex vh Baun Re: Så skete det endelig - jkjaers - 10-11-2009 Tillykke med det. Jeg fik for nyligt taget et par led af mit PO ved Uhrmageriet i Århus for kr. 100,- Re: Så skete det endelig - Tukjær - 10-11-2009 Tillykke med det. Du kan komme et smut forbi Glamsbjerg, så skal jeg gøre det for dig, og det skal ikke koste dig en krone..... Re: Så skete det endelig - Larzovic - 10-11-2009 Køb et af de der billige "urmager sæt" på ebay.. De koster en slik, og der er alligevel mange relativt brugbare ting i. Så slipper du for at skulle punge ud hver gang du skal have justeret en lænke etc... Re: Så skete det endelig - Len - 10-11-2009 Tillykke med uret |