|
Rolex Sub g/s - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77) +--- Forum: Rolex og Tudor (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=68) +--- Tråd: Rolex Sub g/s (/showthread.php?tid=72194) |
Rolex Sub g/s - Larzovic - 17-07-2009 Hej alle, Jeg er for nyligt blevet hele 25 år, og da jeg nu er på mit absolutte højdepunkt i mit liv, fysiologisk set, og kun vil opleve fysisk degeneration fremover, overvejer jeg om jeg nu er ved at være moden nok til et ur med guld som del af designet. Jeg overvejer lidt en Rolex 16613. Synes det er et flot ur, men omvendt meget anderledes end hvad jeg ellers har ejet, og de vintageure jeg har en forkærlighed for. Hvad er jeres meninger? Er en 16613 for poppet og "tacky" eller er det et lækkert mix mellem sport og dress?? Hot or not? Re: Rolex Sub g/s - KimT - 17-07-2009 Uha, jeg har altid haft lidt blandede følelser i forhold til G/S modellerne. Men er dog begyndt at varme op til det Jeg vil sige hot. Dog med det forbehold, at jeg ikke selv har ejet et sådan. Det kommer dog snart (tror jeg) "edit" Min kone sidder dog og hopper i sofaen og siger NOT NOT NOT NOT God weekend. Re: Rolex Sub g/s - jk_phpbb3_import15746 - 17-07-2009 Rolex guld/stål er slet ikke min smag. Jeg ved ikke, om det har noget med modenhed eller alder at gøre Nu bliver jeg upopulær, men for mig signalerer et 16613: A wannabie who hasn't quite made it. Kort sagt: NOT hot! Det er en imponerende samling af kvalitets-ure, du har i en relativ ung alder. Byg videre på den kvalitet og gode smag ! Jens-Kristian Re: Rolex Sub g/s - dreamwatch.dk - 17-07-2009 Jeg syndes godt det kan gå, men set ud fra de ure du har, så ville jeg gå efter et ur i rent guld. En sub i rent guld, kan findes til en ok pris, så det ville jeg gå efter hvis det var mig Re: Rolex Sub g/s - Morten Bekker_phpbb3_import15739 - 17-07-2009 det holder MAX med G/S ![]() ![]() Det er godt nok et GMT jeg har med et SUB er også fedt mit GL SUB ![]() Micki Jensen Skrev:Jeg syndes godt det kan gå, men set ud fra de ure du har, så ville jeg gå efter et ur i rent guld. En sub i rent guld, kan findes til en ok pris, så det ville jeg gå efter hvis det var mig Re: Rolex Sub g/s - bjorn_e58 - 17-07-2009 Jeg synes bestemt at guld/stål holder, og jeg går selv jævnligt med mit Zenith i netop den kombination. Og min kone valgte helt bevidst guld/stål (mellem-størrelse YM), da vi købte hendes Rolex, og et (af mange) argumenter var netop at det gik både til hverdag og dress. Personligt ved jeg dog, at mit næste bliver rent guld, dog nok ikke særligt sandsynligt Rolex. Men det er jo dit valg! Og hvis du finder et fornuftigt prissat brugt er det økonomiske tab jo nok heller ikke så stort, hvis du vælger forkert. /Bjørn. Re: Rolex Sub g/s - Mads K - 17-07-2009 Jeg syntes også at GS er super flot. Jeg er kun 23 år gammel, og der går ikke meget over en uge før der sidder en GMT IIc GS på mit håndled. Om det er Kitch, plat eller flot er jo op til den enkelte. Fordomme vil der altid være, så er det op til en selv om man gider høre efter. Jeg er også imponeret over din flotte samling ure. Det er sku god smag. Nu må vi se om jeg på 2 år også kan formå at opbygge en i samme kaliber Mvh Mads K Re: Rolex Sub g/s - Morten Bekker_phpbb3_import15739 - 17-07-2009 Vi glæder os til at se dit nye gmt (-; Re: Rolex Sub g/s - Mads K - 17-07-2009 Jeg glæder mig også som et lille barn. Det skal lige siges at det helt rigtige ikke helt er fundet endnu, men som jeg skrev før går der ikke længe Hamrende flot ur, nu håber jeg bare at jeg kan bære guld. Mon ikke Re: Rolex Sub g/s - Morten Bekker_phpbb3_import15739 - 17-07-2009 Hvis jeg kan. Så kan du også glæd dig det er fedt det nye gmt. Mads K Skrev:Jeg glæder mig også som et lille barn. Det skal lige siges at det helt rigtige ikke helt er fundet endnu, men som jeg skrev før går der ikke længe |