|
Autosignatur - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Alt det andet (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=78) +--- Forum: Off topic (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=81) +--- Tråd: Autosignatur (/showthread.php?tid=72189) |
Autosignatur - Jacob_phpbb3_import15736 - 16-07-2009 Kære Urtosser. På arbejdet har jeg en email autosignatur jf. firma regulativet,- med logo, signatur-font og uden mobilnummer. Keeeedeligt ! Herinde kan vi jo selv sammensætte vores signatur,- eller ej, og kreativiteten er da hæderlig. Nogle indsætter billeder af deres ur(e), formodentlig favoritterne,- andre indsætter halve billeder af hel-fede ure (Mads), nogle lister deres aktuelle samling og endnu andre nøjes med et fønord. Den animerede Bond / sub. sekvens, hvis ophav desværre undslipper mig, tager dog prisen (totalt OK) ! Når jeg læser et indlæg, bemærker jeg som regl den afsluttende signatur, og sér derved ind imellem det netop læste i en lidt anden nuance. Så,- tilsigtet eller ej, og opfatttet korrekt eller ej, så influere signature jævnligt, omend subtilt, på min opfattelse af budskabet. Min egen autosignatur " I like to watch" er blot et ordspil, passende hentet fra filmen "Wellcome Mr. Chance", hvor Peter Sellers og Shirly Maclaine har en uforlignelig soveværelse- scene. Måske jeg burde erstatte/supplere med et billede ? Re: Autosignatur - Tukjær - 16-07-2009 Måske et emne som burde være i off topic...? Re: Autosignatur - jacob jensen - 16-07-2009 Hvad går tråden ud på Re: Autosignatur - Jacob_phpbb3_import15736 - 16-07-2009 Kære Jacob Jensen Du har jo selv benyttet dig af en autosignatur. Tråden går ud på at diskutere fænomenet "autosignatur" i nærværende kontekst. For så vidt en autosignatur jo netop er gennemgående, kan jeg dårligt se emnet "off topic", omend jeg gerne tilstår det tiltænkt kategorien "vintageure", fremfor "Rolex". Sorry. V.h. Jacob Re: Autosignatur - jacob jensen - 16-07-2009 Ok så er jeg med Min går i alt sin beskeden den er sagt med et glimt i øjet,men hvis den giver debat ser jeg det kun som noget godt. Personlig er jeg glad for at det er en signatur som tager stilling og som på sin vis kræver man tager stilling til den,den bekender kulør kan man sige sådan er jeg også selv som person. Sætningen er tager ud fra en JLC reklame jeg syntes den sætning siger mere om tusinde ord,og forklarer i en sætning hvad jeg mener om JLCs ure. Re: Autosignatur - Jacob_phpbb3_import15736 - 16-07-2009 Kære navnebroder. Du har givet ret i, at en smule "attitude" i signaturen er en god ting, og jeg kan fuldt ud tilslutte mig JLC,- som et markant "value for money" manufaktur,- "watchmakers watch". Dog ville i jeg nok være lidt utilbøjelig til at "hænge mig op" på et enkelt manufaktur,- men signaturen kan jo løbende ændres Selv om jeg aldrig kommer i nærheden af de rigtig sjove PP'er, er deres slogan dog det fedeste,- "you really never own a Patek Phillipe,- you mearly take care of it" Med min passion for vintageure, burde jeg måske understrege det lidt mere i signaturen,- á la "time will tell" ? Hm,- jeg var ellers så glad for mit ordspil, men må nu nok raffinere udtrykket (suk). Tak for input. V.h. Jacob Re: Autosignatur - baun - 20-07-2009 Da autosignaturen jo bliver noget af det mast gentagne kan det vle give mening at tænke lidt over hvordan man bruger den. Jeg håber min er: Personlig Siger lidt om mig Får smilet frem - og måske en undren Vi ser en del gode autosignaturer, tak for dem! vh Baun Re: Autosignatur - Peter - 22-07-2009 Hej På det punkt må jeg være nybegynder, for jeg aner ikke hvordan man indsætter autosignatur. MVH Peter Re: Autosignatur - Geodoc - 22-07-2009 peter Skrev:Hej... Det der med nybegynder kan jo strækkes over en årrække - Jeg mener; du har jo været tilmeldt i mere end 5 år Her er et godt sted at begynde: #1 Brugerkontrolpanel #2 Profil #3 Rediger signatur Så er det blot om at lade kreativiteten råde, og finde på noget sjovt, karakteristisk, beskrivende eller??? Men husk; det er netop med signaturer, at vort forum har oplevet "stormfulde højder". Signaturen stiller sig jo automatisk under hvert indlæg, så et citat som: - Jeremy Clarkson: "the only thing in the world worse than a fake Rolex is a real one" ... vil der næppe blive set på med milde øjne. Med venlig hilsen - Geodoc Re: Autosignatur - jacob jensen - 22-07-2009 Har Jeremy C. virkelig sagt det han har da ellers flere ure,er ret sikker på jeg har set ham bære bond Omega i Top Gear (det fedeste bilprogram) Så han må da gå lidt op i ure måske bare ikke Rolex |