Urdebatten / Urforum
Hjælp til Cartier Dameur - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: Hjælp til Cartier Dameur (/showthread.php?tid=71997)



Hjælp til Cartier Dameur - guru13 - 15-06-2009

Ja,så fik jeg vist sagt for meget om ure for hurtigt. Så nu hænger jeg på den.
En kollega's svigermor vil gerne sælge dette ur. Det er automatik, med pose og certifikat. På bagsiden af certifikatet står: 12/3 1985 på den amerikanske base i Søndre Strømfjord.
Det kan godt bruge et service, selvom det går fint.
En unavngiven forhandler har tilbudt hende 2.000kr, men kan det ikke indbringe lidt mere ?
Jeg kan ikke finde modellen ud fra de oplysninger på cerifikatet.

Er der nogen der tør give et bud på en salgpris?


På forhånd tak

İmage


Re: Hjælp til Cartier Dameur - Geodoc - 15-06-2009

Aner ikke noget om det. En søgning på Chrono24.com kunne give et fingerpeg om prisen.
Måske ikke hvad urets pris bør være; men i hvert fald sælgeres forventning om et salg.

Prøv en søgning med de parametre du allerede har styr på:
Klik: Chrono24 søgning

Med venlig hilsen - Geodoc


Re: Hjælp til Cartier Dameur - jk_phpbb3_import15746 - 15-06-2009

Modellen er en Cartier Santos Octagon. De er ikke i så høj kurs som den senere firkantede Santos udgave.

Hvor stort er uret?

Jens-Kristian


Re: Hjælp til Cartier Dameur - CFT - 15-06-2009

HEj Guru13

Kunne godt være intereseret i at købe det hvis det kan arrangeres. Skriv gerne til mig på <!-- e --><a href="mailto:info@partunique.dk">info@partunique.dk</a><!-- e -->. Vi skal bare huske at det ikke er salgssiden så finder vi ud af at handle skal vi betale salgsannonce til Jan Kirk.

Stor hilsen

Claus


Re: Hjælp til Cartier Dameur - morgan - 16-06-2009

2-3000,- passer meget godt. Det er ikke super populært, men det er egentligt meget pænt. Der er nogle enkelte i g/s på chrono24 til 6-7k men de ligger forever. På ebay lukker de typisk på ~500 eur.

M


Re: Hjælp til Cartier Dameur - guru13 - 16-06-2009

Mange tak for jeres input. Jeg viser min kollega denne tråd og så må han selv agere ud fra det. Hvis der skulle komme en handel ud af det mellem CFT og min kollega, skal jeg selvfølgelig nok sørge for, at Vintageure modtager normalt handelsgebyr.


Re: Hjælp til Cartier Dameur - makita - 17-06-2009

hmm, nu er 500 euro så faktisk 3750,- plus forsendelse, men det er lavt sat, hvis uret er i god stand med papirer. mange af de CARTIER ure som henvises til på ebay(tysk formoder jeg) og som lander på det beløb, er slørede billeder uden box og papirer. røg et ur af denne type hos velrennomerede forhandlere som Kingschild o.a. ville det indbringe i omegnen af 800-900 euro. Dog trækker gravering naturligvis markant ned på prisen.


Re: Hjælp til Cartier Dameur - Fabritius - 17-06-2009

makita Skrev:hmm, nu er 500 euro så faktisk 3750,- plus forsendelse, men det er lavt sat, hvis uret er i god stand med papirer. mange af de CARTIER ure som henvises til på ebay(tysk formoder jeg) og som lander på det beløb, er slørede billeder uden box og papirer. røg et ur af denne type hos velrennomerede forhandlere som Kingschild o.a. ville det indbringe i omegnen af 800-900 euro. Dog trækker gravering naturligvis markant ned på prisen.
Der er så vidt jeg kan se ingen gravering i uret. Teksten står på certifikatet.