|
Mit ur tikker ikke længere :( - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: Mit ur tikker ikke længere :( (/showthread.php?tid=71723) Sider:
1
2
|
Mit ur tikker ikke længere :( - Fallafel - 09-05-2009 Anede slet ikke at man kunne blive så påvirket af at miste noget materielt Nu ved jeg godt at det svært at svare på det følgende spørgsmål, men er der nogen der har en idé om hvad en urmager vil tage for at kigge på det, og fixe det? På forhånd tak Re: Mit ur tikker ikke længere :( - Joepete - 09-05-2009 Du har vel stadig garanti på uret ? Send det retur, og lad det ordne under garantien, så koster det dig ikke andet end forsendelsesomkostninger. Alternativt, så stik hovedet ind forbi en god urmager, og forelæg ham problemstillingen. Du kan måske aftale med ham, hvor meget du på forhånd er villig til at ofre på en eventuel reparation. Han kan så kontakte dig, såfremt reparationen bliver dyrere end forventet ... Skal du undvære dit ur i en længere periode, så kan jeg anbefale en Seiko som "overgangsur" - de er både billige, robuste og driftsikre Re: Mit ur tikker ikke længere :( - Fallafel - 09-05-2009 Uret er købt i holland hos chronometer.net. Ved faktisk ikke om jeg har garanti :/ Sådan nogle ting jeg nok burde tjekke op på... Ja en seiko til ventetiden ville være super, men der er minus på kontoen lige pt, så jeg har faktisk ikke en gang den tusse det ville koste for et ellers fint ur. Re: Mit ur tikker ikke længere :( - RunesS_phpbb3_import15750 - 09-05-2009 De tager som regel ikke noget for at kigge på det... Bare gå ned i Hillerød efter skole f.eks.(*host, host* Re: Mit ur tikker ikke længere :( - Fallafel - 10-05-2009 Lyder godt rune Re: Mit ur tikker ikke længere :( - RunesS_phpbb3_import15750 - 10-05-2009 Fallafel Skrev:Lyder godt rune Jop, det er den! Er der nok bare ikke... 3. år skal jo aflevere teknikfagseksamensrapporter, Studieområde 2 og kom/it portofilo'er! Så jeg er lidt overbooket for tiden!! Re: Mit ur tikker ikke længere :( - Fallafel - 10-05-2009 RunesS Skrev:Fallafel Skrev:Lyder godt rune Puha ja det var en ordentlig mundfuld =) har os selv en del eksamens gøgl der skal laves. Har fundet ud af at jeg har 1 års garanti, men uret skal sendes til USA for at blive lavet Re: Mit ur tikker ikke længere :( - Joepete - 10-05-2009 Ja, det kan du sagtens. Hvis du har de originale papirer og toldpapirerne, så kan en kopi vedlægges forsendelsen - så skulle der ikke blive problemer Re: Mit ur tikker ikke længere :( - Fallafel - 11-05-2009 Joepete Skrev:Ja, det kan du sagtens. Hvis du har de originale papirer og toldpapirerne, så kan en kopi vedlægges forsendelsen - så skulle der ikke blive problemer Har ingen toldpapirer. det røg ikke i tolden første gang :/ Re: Mit ur tikker ikke længere :( - Joepete - 11-05-2009 Så kan du jo gladeligt sende det afsted, og så vide, at du har sendt to gange for én gangs pris |