|
Mit nye Heuer - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: Mit nye Heuer (/showthread.php?tid=71179) Sider:
1
2
|
Mit nye Heuer - Camaro - 23-02-2009 Her er mit nye Heuer Silverstone 110.313F. Uret er ubrugt, så jeg bliver nok den første der laver en ridse... Hilsen Jan ![]() ![]()
Re: Mit nye ur - Peder_phpbb3_import15712 - 23-02-2009 camaro Skrev:Her er mit nye Heuer Silverstone 110.313F. Uret er ubrugt, så jeg bliver nok den første der laver en ridse... Super flot Silverstone, Jan Stort tillykke. Utroligt held / dygtighed at finde dette ur i ubrugt stand, og næppe helt billigt heller. Jeg er selv en stor Heuer-fan, dog uden at have fået anskaffet nogle endnu; men det kommer..... A prospos : Kender du Heuer-boy i England ? Kan han anbefales Vi glæder os til en Heuer foto-kavalkade Re: Mit nye ur - baun - 23-02-2009 Tillykke .... nu bliver Torben Geodoc da for alvor misundelig - nu har du jo helt klart et ur hvor der står unbreakable bagpå - og kan således gøre krav på det navn! Jeg ser også frem til at se Heuer urene! vh baun Re: Mit nye ur & Hovsa - Geodoc - 23-02-2009 Baun Skrev:Tillykke ....Hovsa ... Vi sidder lige og "kigger billeder" - Så spørger jeg den gamle 145.007, hva' sir' du til det? ![]() ... og den gamle siger lidt bestemt: "La' nu bare frøken Silverstone kalde sig det - og lad os så se om en fyrre års tid hvad der var i det" Jeg selv siger, Tillykke. Det må være en næsten uvirkelig oplevelse, at finde et vintage ur, fuldstændig uden brugsspor. Det bliver interessant, at se uret til "UR09" Med venlig hilsen - Geodoc Re: Mit nye Heuer - Certina Fan - 23-02-2009 Hej Camaro, Rigtig flot og særegent ur. Og optræk i venstre side af uret, som vi jo har diskuteret herinde før. Det er svært at se på uret om det er helstål eller om det har elementer af guld/double, men jeg gætter på at urkasse og knapper er stål, og at det er glasranden som giver det gyldne skær omkring glasset på første billede? Under alle omstændigheder rigtig fint ur - og sådanne viser du jo sædvanligvis herinde --- Tommy Re: Mit nye Heuer - hannover_dk - 23-02-2009 Certina Fan Skrev:Hej Camaro,Tommys bemærkninger kunne ha været mine. Jeg har også lidt svært ved at se metaltypen - og jeg glæder mig også altid over dine Heuer - og den her er jo et fund i NOS - men surt ikke - man kan jo ikke sådan går rundt med den uden at slide seglet af Størrelse? Kaliber? Uf hvis du har skrevet det og jeg overså så sorry vh Re: Mit nye Heuer - Camaro - 23-02-2009 Takk for de pæne ord. Uret er helt i stål. Størrelsen er 42x44 mm. Værket er Heuers kaliber 12. Jeg har aldrig handlet med Heuer-boy, men har ikke hørt noget negativt om ham (Nic hedder han vist). Hilsen Jan P.S. Tjek lige Clay Regazzoni ud. Cool fyr med blå Silverstone.
Re: Mit nye Heuer - Peder_phpbb3_import15712 - 24-02-2009 camaro Skrev:Takk for de pæne ord. Jep - Gian-Claudio Giuseppe „Clay“ Regazzoni var en hård og fuldstændig frygtløs kører, hvis Formel-1 karriere varede fra 1970 - 80, næsten 10 år. På en god dag kunne han true hvemsomhelst, og var oftest blandt de hurtigste. Han vandt 5 Gp sejre samt flere formel-2 løb og flere store sportsvognløb. Han snød døden mindst 2 gange i sin karriere, for til sidst at omkomme i et banalt trafikuheld i 1996. Gid der var flere af hans slags i dagens F1. Ud over Regazzoni, var især Jo Siffert, og så selvf. Steve McQueen andre kendte bærere af Heuer. Jo Siffert var den første, og jeg et billede et sted hvor Siffert og Jack Heuer udveklser håndtryk efter at have indgået en sponsoraftale. men det kender du vist .... Re: Mit nye Heuer - Peder_phpbb3_import15712 - 24-02-2009 Peder Skrev:camaro Skrev:Takk for de pæne ord. Re: Mit nye Heuer - Brucin - 24-02-2009 wow, det er altså klasse-vintage det der. Lige til motorbanen! |