Urdebatten / Urforum
Problemer med visning af billeder ??? - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: Problemer med visning af billeder ??? (/showthread.php?tid=70908)

Problemer med visning af billeder ??? - KimT - 25-01-2009

Er det bare mig eller er der andre der har problemer med at se billeder periodisk ?

Hvis jeg går ind på sidste side i tråden "Hvilket ur har i på idag ?" så er der billeder med nogle gange og andre ikke Icon_question

Er det problemer med den nye opdatering (som jeg synes godt om) der er skyld i dette ?

Re: Problemer med visning af billeder ??? - Seamus_phpbb3_import15747 - 25-01-2009

Kim T Skrev:Er det bare mig eller er der andre der har problemer med at se billeder periodisk ?

Hvis jeg går ind på sidste side i tråden "Hvilket ur har i på idag ?" så er der billeder med nogle gange og andre ikke Icon_question

Er det problemer med den nye opdatering (som jeg synes godt om) der er skyld i dette ?

Jeg vil tro det er pga. den automatiske billed resizer kan opstå problemer.

Jeg tror aldrig vi fik et svar fra Jan i den anden "forum opdateringstråd" på om billeder under 800 pixels kunne undtages for denne resizing?

Thomas

- KimT - 25-01-2009

Der er ikke kun med store billeder. Nogen gange er min signatur med og andre gange ikke Icon_question Icon_question

- KimT - 25-01-2009

Der er ikke kun med store billeder. Nogen gange er min signatur med og andre gange ikke Icon_question Icon_question

- Lars U - 25-01-2009

Jeg kan også se at Tukjærs profilbillede har ændret sig lidt siden i går, så et eller andet er der vist galt Icon_e_biggrin

MVH Lars U

- DonWerner - 25-01-2009

Der ER problemer med billederne. Kan kun se nogle af de billeder jeg har postet i mine Panerai tråd og billedet fra "Hvad for et ur har du på idag tråden" vises heller ikke i øjeblikket. Det virkede fint da jeg lige havde postet det.

- KimT - 25-01-2009

DonWerner Skrev:Der ER problemer med billederne. Kan kun se nogle af de billeder jeg har postet i mine Panerai tråd og billedet fra "Hvad for et ur har du på idag tråden" vises heller ikke i øjeblikket. Det virkede fint da jeg lige havde postet det.

Præcis de samme problemer jeg har.

Re: Problemer med visning af billeder ??? - Adm. - 25-01-2009

Kim T Skrev:Er det bare mig eller er der andre der har problemer med at se billeder periodisk ?

Hej All

Prøv at trykke på opdater.... enten i browser eller klik på siden og højreklk og vælg opdater.

Jan

Re: Problemer med visning af billeder ??? - Tukjær - 25-01-2009

Jan Kirk Skrev:

Hej All

Prøv at trykke på opdater.... enten i browser eller klik på siden og højreklk og vælg opdater.

Jan

Det virker kun når man lige har gjort det. Skal gøres næsten hver gang man logger på.....

Re: Problemer med visning af billeder ??? - Adm. - 25-01-2009

Tukjær Skrev:
Jan Kirk Skrev:

Hej All

Jan

Det virker kun når man lige har gjort det. Skal gøres næsten hver gang man logger på.....

Hrm

Måske de hænger sammen med skaleringen.

Jeg prøver at kigge i systemet.

Jan