|
Hvad skal denne koste? - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77) +--- Forum: Omega (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=80) +--- Tråd: Hvad skal denne koste? (/showthread.php?tid=70825) Sider:
1
2
|
Hvad skal denne koste? - Loncar - 18-01-2009 Hi Omega-freaks. Jeg overvejer denneher ![]() ![]() men hvad mener i den skal koste? Ikke noget med - det du synes den er værd pls. Det er en ægte 1975 - og den mangler i min samling. Giv mig lige lidt support - og fortsat god dag. prisvurdering - baun - 18-01-2009 Standen ser ud til at være i top. Og man kan vel gå udfra at den også er ok indeni - cal 10xx COSC. Går udfra at der ikke er box og papirer! Hos en forhandler med garanti eller en meget sikker sælger som også står inde for uret ville jeg sige 5,5 K Hos en privatpersom som ikke står inde for uret eller giver returret ea. 4.5 K. På auktion max 4K Jeg sætter disse nyere Constellations (efter 1971 med 10xx værk) lidt billigere end hvis samme ur og samme stand havde haft en cal 564. Den er lidt udenfor mit samler segment - og jeg ville nok kun købe den hvis den var billig fx. 3,5 K vh Baun - hannover_dk - 18-01-2009 ser ud til at være i super stand - størrelsen har den nok lidt imod sig (virker nok lidt lille på armen - men det var jo ikke spørgsmålet) Ebay ville nok ligge omkring 350-500 € -. I den høje ende, og nok højere enda med box og papirer. Jeg kender ikke prisen fra så mange andre steder desværre. vh - Tukjær - 18-01-2009 Den er godt nok flot..... Bliver mere og mere fristet af visse vintageure.... - Speedy - 18-01-2009 Jeg syntes man ser noget lignende på auktioner løbende. Jeg mener ikke den må koste mere end max. 3K leveret hjemme på adressen u/pap. vel at mærke. Papirer kommer oveni, og det må man jo selv vurdere hvad man mener må koste? Syntes du virker lidt aggresiv på indkøbssiden pt. Darko? - Loncar - 18-01-2009 OK tak for input. Jg har lige aftalt $325 - incl. forsendelse med track and trace. Jeg tror at det er et OK køb. Fortsat god sødag. - hannover_dk - 18-01-2009 Loncar Skrev:OK tak for input.Lyder helt fint absolut - Den ser jo utroligt velholdt ud Hvad er størrelsen i øvrigt? og er den en 1012 - til 1020 maskine (imellem dem) går jeg ud fra? Jeg ved godt de ikke er nær så smukke som de ældre, men mine erfaringer er kun positive - superlet dato skifte og stor præcision vh - baun - 18-01-2009 Ja det må absolut siges at være en supergod pri - under hvad selv Benny ville gætte på! vh Baun - Speedy - 18-01-2009 Baun Skrev:Ja det må absolut siges at være en supergod pri - under hvad selv Benny ville gætte på! Når det handler om at handle billigt ind, kan jeg ikke matche Loncar, desværre. Det var nu ikke noget gæt Baun, det var min holdning til hvad uret max. måtte koste. Men det betyder selvfølgelig ikke at jeg selv ville give den pris - Loncar - 19-01-2009 Speedy Skrev:Baun Skrev:Ja det må absolut siges at være en supergod pri - under hvad selv Benny ville gætte på! Og da svensken snød mig for en handel med marine chronoen - ja så er det lidt likvider at lege med. |