|
Køb hos PrecisionTime / i England - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77) +--- Forum: Omega (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=80) +--- Tråd: Køb hos PrecisionTime / i England (/showthread.php?tid=70568) Sider:
1
2
|
Køb hos PrecisionTime / i England - Sociologen - 15-12-2008 Jeg overvejer at købe mit kommende omega-ur hos PrecisionTime i England, da der er relativt mange penge at spare (i forhold til danske priser). Er der nogen, som har kendskab til, om der bliver tillagt dansk moms, når man handler hos PrecisionTime? /Kenn - Claus_K - 15-12-2008 Billigt må man sige Det ser ud til at de bliver sendt fra UK - og da det er indenfor EU, kommer der hverken told eller moms på - Sociologen - 15-12-2008 Perfekt. Jeg var af samme opfattelse. Ønskede blot at få den bekræftet. PrecisionTime er hermed en meget kvalificeret kandidat til at blive min forhandler - Tukjær - 15-12-2008 Bare vær opmærksom på at de er lidt sløve til at leverer..... Tager som regel længere tid end de lover...... - DanielG - 15-12-2008 Jeg faldt lige over watchfinder.co.uk, samme priser som precisiontime, dog med international garanti - er der nogle der kender til den side? - Mortenkoch - 15-12-2008 en smule off-topic... nogen der ved hvorfor man ikke kan se deres udvalg af rolex og breitling? Man skal udfylde en formular hvorefter de vil kontakte dig?!?!? - Tukjær - 15-12-2008 DanielG Skrev:Jeg faldt lige over watchfinder.co.uk, samme priser som precisiontime, dog med international garanti - er der nogle der kender til den side? Mange af deres ure er jo brugte..... Og en del er da ikke samme pris.... På TZ er de glade for at handle med dem, så..... - DanielG - 15-12-2008 Tukjær Skrev:DanielG Skrev:Jeg faldt lige over watchfinder.co.uk, samme priser som precisiontime, dog med international garanti - er der nogle der kender til den side? Sikkert ikke dem alle sammen, men f.eks. Planet Ocean urerne er til samme pris.. kender ikke siden, faldt bare over den på TZ-UK. Forstår dog heller ik lige konceptet i at man skal skrive navn osv. ind, men man kan vel bare skrive et eller andet tilfældigt hvis man ikke har lyst til det? Jeg fik hvertfald priser med det samme ved blot at skrive asd på alle felter. - LP ;o) - 16-12-2008 Hejsa, Jeg har handlet hos Precesiontime (købte Omega PO for ca 1 år siden) og oplevet at alle aftaler er blevet overholdt. Inden jeg handlede googlede jeg sitet og bemærkede at det blev godkendt af flere engelske ur-sites. Priserne taler for, hvis man kan undvære den personlige service hos en urhandler. Husk dog, at det kan være en god ide at have prøvet det ur du vil bestille, så du ikke bliver overrasket over hvaordan det sidder eller lignende... God fornøjelse Venlig hilsen LP - Sociologen - 17-12-2008 Tak for det LP ;o) og I andre. Som I kan se i en af de andre tråde her på sitet, så er jeg i fuld gang med finde det rigtige ur for mig (valget står mellem PO 42mm eller 45,5mm). Det er ligesom en forudsætning, før jeg vælger en forhandler. Umiddelbart er PrecisionTime dog et rigtig godt bud med deres priser. |