Urdebatten / Urforum
REF: 116660 - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77)
+--- Forum: Rolex og Tudor (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=68)
+--- Tråd: REF: 116660 (/showthread.php?tid=69736)

Sider: 1 2


REF: 116660 - Steffen Mortensen_phpbb3_import15780 - 30-08-2008

Ankommer til Herning midt næste uge.
Første stk vil være at se i udstillingen i de næste 4 uger


Re: REF: 116660 - Morten Bekker_phpbb3_import15739 - 30-08-2008

kan se at der en til salg hos naboen til 79kilo
og det skulle være købt hos dansk forhandler


Re: REF: 116660 - morgan - 31-08-2008

Steffen Mortensen Skrev:Ankommer til Herning midt næste uge.
Første stk vil være at se i udstillingen i de næste 4 uger

S,

Du sender den bare. Du har min adresse.

mvh Morgan Icon_e_smile


- Steffen Mortensen_phpbb3_import15780 - 03-09-2008

Så er deap sea ankommet.
Og nej Morgan, det bliver ikke din i første omgang,
men der kommer ny sending om 5 uger
Som skrevet vil uret blive udstillet resten af september,
så kan det sammenlignes med vort øvrige udvalg af
Rolex


- Mads Gjødesen - 03-09-2008

Og til jer der ikke lige kommer forbi Herning...

Et gl. ref. 16600 vs. det nye 116660. Billederne er nappet fra TZ.

Var der nogen der sagde "kummefryser" Icon_e_wink Jeg håber den gør sig bedre live end på billeder. Lænken ser alt for klein ud i forhold til urets tykkelse Icon_e_sad Desuden ser dimensioneringen ud til at kikse lidt præcis som jeg syntes den lidt gør på det gl. SD. Altså at uret er meget "buttet".

Men har endnu ikke set det live. Det bliver først i næste uge desværre Icon_e_sad

/Mads

İmage
İmage
İmage


- KlausM - 05-09-2008

Her er første skud af dyret. Tak til jer i Herning.

İmage
İmage
İmage
İmage

Mvh
Klaus


- hannover_dk - 05-09-2008

Jeg er heller ikke så meget for kummefryser størrelsen - men den ser godt ud på armen, og den blir et kæmpehit - no doubt
vh


- Mads Gjødesen - 05-09-2008

Tillykke med dyret (uhyret) Klaus. Indrømmer det ser langt bedre ud på armen end alene på bordet. Meeen tjek lige hvor harmonisk og smukt det vintage ref. 1665 er ved siden af Icon_cool Ingen tvivl om hvor mit hjerte ligger og hvad jeg ville vælge af de to. Bare kald mig old school, men det er som regel altid første generation af noget der er det fedeste. SD er ingen undtagelse...

Nå glæder mig til onsdag hvor jeg får mulighed for at brøve dyret på armen... Icon_e_biggrin

/Mads


- KlausM - 05-09-2008

Tak Mads.
Du ved hvordan jeg har det med disse 1665'ere. Ingen bedre eller tilnærmelses vis tæt på fra Rolex side endnu.
SD MONSTER virker meget anderledes og harmonisk når det sidder på armen end det fremgår på billeder. Uret er stort men når der ses bort fra dette er det super lækkert i finish. Kransen er i en klasse for sig men det er den vel også på GMT C. Det lettere hvælvede glas gør at denne irriterende skrift omkring skiven ikke syner så voldsomt. Eneste minus ved uret so far er glasset. Jeg synes der er for meget refleksion sammenlignet med 16600'eren.
Mvh
Klaus


- Larzovic - 05-09-2008

Hej Klaus,

Har du mulighed for at beskrive eller visuelt at gengive den nye type luminova Rolex er begyndt at bruge? Den skulle have et blåt skær i modsætning til den hæslige grønne neonfarve på de nuværende Icon_e_biggrin