|
Lidt sjov med en gammel dame Brixon - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: Lidt sjov med en gammel dame Brixon (/showthread.php?tid=69692) |
Lidt sjov med en gammel dame Brixon - Elbæk - 24-08-2008 Min kæreste og jeg er i gang med at flytte til lejligheden nedenunder - og i den forbindelse kom en af min kærestes veninder, tidligere i dag, forbi for at hjælpe til. Under flytningen fik veninden øje på en kasse med div. "billige" vintageure som jeg har haft stående oven på mit våbenskab i et stykke tid, på forespørgsel fik hun lov til at kigge indholdet igennem. Øverst i kassen lå en rimelig pæn Brixon i gulddouble (fundet på et kræmmermarked i Aarhus), som hun straks forelskede sig i. På uret sad en meget slidt og meget grim lænke i noget der lignede messing som måske engang havde været forgyldt - det var klart at uret krævede en ny rem eller lænke. Jeg fandt min kasse med remme og lænker frem og holdt nogle stykker op mod uret - men der var ikke lige noget som lige fængede. Tilfældigt fik jeg, i kassen, fat i en "pilot"-rem som jeg tidligere på måneden havde fundet i en rodekasse på et kræmmermarked på Bornholm - det var lige den rem det skulle være! Her er resultatet, udstillet på venindens arm: ![]() Og her foldet ud: ![]() Jeg synes faktisk at det, på trods af at remmen ikke helt dækker remstifterne, ser super fedt ud - og at uret, på trods af at det er meget lille, kommer til en helt ny ære og værdighed på sådan en rem. Veninden var meget tilfreds - og fik naturligvis lov til at købe uret meget billigt Mvh. Jakob - Tukjær - 24-08-2008 Sjov kombination...... - RunesS_phpbb3_import15750 - 24-08-2008 Super flot! Bare få hustlet noget vintage ud til folket!! Kan godt lide kombinationen!! Det er jo 60 mio. x nice're end D&G, Breil og hvad de ellers går med, sådan nogle! - hannover_dk - 24-08-2008 Skulle den lige have lidt tandpasta eller anden pudsning af glasset mon - ser lidt ridset ud over viserne vh - Elbæk - 24-08-2008 Den ridse havde jeg faktisk ikke set. Det må jeg lige få gjort noget ved næste gang hun kommer forbi. Jeg er glad for at folk kan lide kombinationen I kan forresten godt ærgre jer over at veninden ikke ville have andet end sit håndled på nettet. Hun er 29 år, over 180 cm høj, veltrænet (bueskytte) og 1/2 koreaner, 1/4 afroamerikaner og 1/4 nordamerikansk indianer (åbenbart en vinder-kombination, hun er utroligt smuk) - desuden har hun en kandidatgrad i molekylærbiologi, hun syr sit eget tøj (er, ligesom min kæreste og jeg, middelalder re-enactor) og så er hun single. Hvis nogen vil have hendes telefonnummer kan jeg godt bestikkes - med ure Mvh. Jakob - RunesS_phpbb3_import15750 - 24-08-2008 Elbæk Skrev:Den ridse havde jeg faktisk ikke set. Det må jeg lige få gjort noget ved næste gang hun kommer forbi. Hun lyder dejlig, og havde urene klar, men 11 års forskel er måske lidt stor! - Seamus_phpbb3_import15747 - 24-08-2008 Det er da en god rem og et flot lille ur. Thomas - ironman - 24-08-2008 Hende napper jeg ! Tror vi passer godt sammen, masser af sport og ure. Hvilken kombination - Joepete - 25-08-2008 Sorry, Elbæk, jeg synes nærmest det ligner "vintage-voldtægt" med den store rem til det lille ur ... Personligt, så kan jeg godt lide sort til guld, hvid og grønt på viserne, så en gedigen og slidt sort croco i mat havde været mig ... |