Urdebatten / Urforum
Pakker til toldbehandling....... - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: Pakker til toldbehandling....... (/showthread.php?tid=69544)

Sider: 1 2 3 4

Pakker til toldbehandling....... - Submersible - 07-08-2008

Er det bare mig, eller er de blevet helt vilde med at holde pakker til toldbehandling????????????

Har nu 4 liggende hos dem, hvor den ene har ligget der i 2 måneder, hvor de ikke kan finde ud af om de vil give mig varen.

Det er en brugt urrem, hvor jeg har dokumenteret den pris jeg har givet via PAYPAL oplysninger og efterfølgende træk på min konto, men de vil fortolde for den pris de har fundet på nettet for en ny rem hos producenten.......

Det er helt vildt......... Det ender jo med, at man køber noget billigere på ebay og får så en fortoldning på prisen i DK........ Puha tør ikke tænke på det.

Gad vide om de er ved at ødelægge det frie marked med handel????? Eller er det bare mig.......

Torben

- DonWerner - 07-08-2008

Det er ikke bare dig...De gi'r den gas i øjeblikket. Det har aldrig været så slemt som det er lige pt.

Men det er da helt urimeligt at de har haft din pakke i 2 måneder! Jeg har heldigvis endnu ikke haft problemer med dem (7-9-13), sålænge jeg blot har kunne dokumenterer hvad jeg har betalt.

- Joepete - 07-08-2008

Jeg håber de holder ferie for tiden ... har to pakker på vej ind fra Hong Kong ...

Ja 2 måneder er længe....... - Submersible - 07-08-2008

Kan slet ikke forstå de må, men man er jo den lille her.

Men den bliver vel frigivet på et tidspunkt. Men der går næsten 14 dage mellem hver mail der er sendt, så det tager tid.

Først beder de en dokumentere prisen, efterfølgende siger de at remmen koster mere.... ja selvføægelig gør den det ny,..... men så siger de, at den ser jo ser ny ud ja, men jo brugt og det afspejler den pris jeg har betalt jo....... bliver sku træt af det.

Har yderligere mistet en del remme til mine Panerais hos dem, så de har sikkert kendere ansatte, som både kan inddrage penge og tage varer........

Torben

Tror ikke de holder ferie.... - Submersible - 07-08-2008

har fået 2 tilbageholdt de sidste par dage.........

Men underlig nok, så kom min "haj" rem ind uden om dem. Der stod endda "shark" strap på pakken.......

Torben

- Seamus_phpbb3_import15747 - 07-08-2008

Det er sku nogle tosser de har ansat i Told Icon_rolleyes

Håber du får dine varer snart, bortset fra det skal man maile med dem, kan man ikke ringe?

Thomas

- Submersible - 07-08-2008

Seamus Skrev:bortset fra det skal man maile med dem, kan man ikke ringe?

Thomas

Jo man kan også ringe, men gennem deres omstilling. Har dog det direkte nummer til ham som sidder med min sag, fordi det tilfældig stod på mailen han sendte til mig.

Men det er bare ikke så nemt.....

Torben

- Seamus_phpbb3_import15747 - 07-08-2008

Nej det forstår jeg godt, jeg mener bare at hvis jeg havde et nr. til dem så ville jeg ringe hver dag for at høre til sagen, den behandling de giver dig er for ringe.

Thomas

Re: Pakker til toldbehandling....... - HG - 07-08-2008

Submersible Skrev:Er det bare mig, eller er de blevet helt vilde med at holde pakker til toldbehandling????????????

Har nu 4 liggende hos dem, hvor den ene har ligget der i 2 måneder, hvor de ikke kan finde ud af om de vil give mig varen.

Det er en brugt urrem, hvor jeg har dokumenteret den pris jeg har givet via PAYPAL oplysninger og efterfølgende træk på min konto, men de vil fortolde for den pris de har fundet på nettet for en ny rem hos producenten.......

Det er helt vildt......... Det ender jo med, at man køber noget billigere på ebay og får så en fortoldning på prisen i DK........ Puha tør ikke tænke på det.

Gad vide om de er ved at ødelægge det frie marked med handel????? Eller er det bare mig.......

Torben

Når jeg får sendt via FedEx er der ingen problemer - MEN hvis det er PostDanmark så nikker jeg genkendende det behandlingstiden!!! Desværre - kundeservice er en by i Rusland.

Håber snart du får dine ting...

- Peter - 08-08-2008

Hej

Man kan ikke klage over Postdanmarks service, da de ikke har nogen service. Icon_evil

MVH Peter