Urdebatten / Urforum
X33 - Nul alarm!!! - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77)
+--- Forum: Omega (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=80)
+--- Tråd: X33 - Nul alarm!!! (/showthread.php?tid=69522)



X33 - Nul alarm!!! - Fortissimo - 05-08-2008

Hej Allesammen.

Nedtur-jeg har lige fundet ud af,at alrmen ikke virker i min X33ér.Der er 1 års garanti på uret hos Mads Laier,men hvor lang tid tager det at lave???.
Jeg havde ellers gået og glædet mig til at have det på hånden,når jeg skal rejse om 9 dage Icon_cry.


Hilsen Fortissimo


- hannover_dk - 05-08-2008

Ja sådan noget er surt - hvis ikke det er en dårlig brugsanvisning så Mads L kan vise hvordan - men det har du jo givet testet dig igennem. Jeg tror ikke på 9 dag og retur hos dig - Held og lykke og lad os høre - deet kan være sjovt at vide hvor hurtige de er
vh


- Tukjær - 05-08-2008

Ellers vent med at få det lavet til du kommer hjem, medmindre du SKAL bruge alarmen på ferien....


- Fortissimo - 05-08-2008

Hej igen Allesammen.
Jeg har lige været inde hos Mads Laier,og han sendte mig hen til deres værksted-Regent Ure.Er der nogen af jer der kender dem?.Urmageren der var der,mente at det kunne være klar i morgen,så jeg krydser fingre.Han lovede også at det ville blive tryk-testet igen.Det lyder bare mærkeligt,at de kan lave det så hurtigt.Ham hos Mads Laier mente,at det kunne være en løs forbindelse til lyd-delen der sidder i bagkassen på uret,men det er jo ikke til at vide.
Jeg skal rent faktisk bruge alarmen på ferien,som vække ur,men det er nu mere en princip sag for mig,at få lavet et ur som man lige har givet 12K for brugt.
Jeg er meget spændt på hvad fejlen er.Det kan jo være,at det kun er en løs forbindelse-men hvis ikke,så er det noget der tager tid tror jeg,for så skal der hentes en reservedel hos Omega.


- Peter - 06-08-2008

Hej

Leveringstider på reservedele her i sommerferien, er lange.

MVH Peter


- Fortissimo - 06-08-2008

Hej Allesammen

Icon_e_biggrin Så har jeg fået mit ur tilbage,og det var heldigvis bare en forbindelse,som urmageren havde glemt at forbinde til lyd-delen,da han skiftede batteri på ure,så nu er jeg oppe og køre ige med mit dejlige X33 Speedmaster Icon_e_biggrin.
Så nu kan jeg tage det med på ferie,og nyde dette dejlige ur,og måske imponere én eller 2 med det Icon_cool .

Hilsen Fortissimo.


- Tukjær - 06-08-2008

Fortissimo Skrev:Hej Allesammen

Icon_e_biggrin Så har jeg fået mit ur tilbage,og det var heldigvis bare en forbindelse,som urmageren havde glemt at forbinde til lyd-delen,da han skiftede batteri på ure,så nu er jeg oppe og køre ige med mit dejlige X33 Speedmaster Icon_e_biggrin.
Så nu kan jeg tage det med på ferie,og nyde dette dejlige ur,og måske imponere én eller 2 med det Icon_cool .

Hilsen Fortissimo.

Ja, og så sover du ikke for længe på ferien Icon_e_wink


- TioMalo - 07-08-2008

Regent Ure er Top $... Med Rolex-stumper kan det tage lidt tid (som hos alle ikke-autoriserede), men alt andet klares hurtigt og professionelt. Et sted, hvor jeg ikke får angstens sved på panden når urmageren går i gang med at splitte min gammel Daytona Icon_e_wink
Anbefalles !
Cheers - John
PS. Hvis jeg husker rigtigt, er firmaen beslægtet med / var selv Rolex importør, før PK overtog mærket i primo 60´ene...