|
Yndlings replik - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Alt det andet (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=78) +--- Forum: Off topic (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=81) +--- Tråd: Yndlings replik (/showthread.php?tid=69450) |
Yndlings replik - Magnum - 25-07-2008 Lad os høre hvad jeres yndlings replik/ dialog fra det store lærred er. Det kommer måske som et chok, men jeg har siden de glade 80ere været fan af tv-serien Magnum PI (Tom Selleck som detektiv på Hawaii): (T.C. has just fixed the Ferrari) T.C.: That'll be fifty bucks. Magnum: Fifty bucks? What for? T.C.: Well, there's something known as parts man. Magnum: Fifty bucks for spark plugs?! Cmon! T.C.: That's right. Magnum: Look, I gotta run. I'll see you this afternoon. T.C.: Hey man, it's Friday. I need the fifty bucks to buy a fuel pump for my chopper. Magnum: Well, all I've got is a twenty. T.C.: Alright man, that will do for right now. Magnum: T.C.! You mean you'd let me drive out of here broke? T.C.: Well that's the way you ALWAYS drive in! The money Thomas. Magnum: Ok, I'll tell you what I'll do. I'll loan you ten until this evening. T.C.: You'll loan me ten? You OWE me fifty! Magnum: That's right, which I don't have, so I'll loan you ten to keep you afloat. You can pay me back when I pay you the fifty. T.C.: Whoa, whoa, whoa. What's with this Abbott & Costello routine? - You owe me fifty, you loan me ten? Forget it! Magnum: Oh, ok. Thanks, I owe you one. (Magnum drives off) T.C.: You owe me one? You owe me fifty!! - hannover_dk - 25-07-2008 Mon ikke det kunne være noget med Dirty Harry - 1971 og Clint Eastwood der som panserbasse peger sin Magnum (det er der da lidt reference i til trådstarter) på en forbryder der ligger i støvet foran ham - efter en kort skudkamp: I know what you're thinking, punk. You're thinking, did he fire six shots or only five? Well to tell you the truth, I forgot myself in all this excitement. But being as it is, this is a 44 Magnum, the most powerful handgun in the world and will blow your head clean off, you've got to ask yourself a question: Do I feel lucky? Well do ya, punk? Eller endnu længere tilbage - en sexet May West: I'm good when I'm good - but I'm better when I'm bad vh - Tukjær - 25-07-2008 Fra filmen "Big Fat Liar" "They told me to pick up a little blue car, they did't say anything about a little blue man" - pbr - 25-07-2008 Jeg ved ikke, om det opfylder kriteriet 100% - men jeg har altid syntes at Droopy er sej !!!
- hannover_dk - 25-07-2008 pbr Skrev:Jeg ved ikke, om det opfylder kriteriet 100% - men jeg har altid syntes at Droopy er sej !!!opfylder - og tag du en tur til Kina - og kør lidt i Taxi - så vil du se hvor gode de er til at efterleve det vh - Tukjær - 25-07-2008 Fra "Den eneste ene" "Hvis I to, var ludobrikker - var I så slået hjem nu?" - Tukjær - 25-07-2008 Homer Simpson. "Trying is the first step towards failure!" - Tukjær - 25-07-2008 Fra Taxi Driver "You talking to me?" - Peter - 25-07-2008 Hej Eller Eiffel 65, med den lille blå mand. MVH Peter - Sub-erman - 25-07-2008 Kill Bill: Revenge is a dish, best served cold. Gladiator: What one does in time, Echoes in eternity. Olsenbanden: Skiiiidegodt, Egon. Bond, James Bond MVH SK |