Urdebatten / Urforum
Pam 24 Sub brugt - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77)
+--- Forum: Panerai og Anonimo (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=72)
+--- Tråd: Pam 24 Sub brugt (/showthread.php?tid=69445)

Sider: 1 2 3 4 5 6

Pam 24 Sub brugt - Tukjær - 24-07-2008

Overvejer seriøst om jeg skal skippe 4-5 af mine Divers og finde en Panerai Diver.....

Hvad må sådan en koste brugt og i pæn stand?

Re: Pam 24 Sub brugt...... - Morten G. - 24-07-2008

Tukjær Skrev:Overvejer seriøst om jeg skal skippe 4-5 af mine Divers og finde en Panerai Diver.....

Hvad må sådan en koste brugt og i pæn stand?

Jeg mener den kan fåes til 27k ude i den store verden (inden for EU) i meget pæn stand.

Meget lækkert ur - jeg har haft Ti. udgaven Pam25. Vær obs på lunetten. Den kan vist være en svaghed ved disse ure. Den kan virke løs. Så sørg for at få en af de nyeste udgaver.

Hilsen

Har et PAM 24..... - Submersible - 24-07-2008

İmage

İmage

İmage

Her på lidt forskellige remme.

Tror det passer med pris brugt.... Den koster nu vejl. kr. 33.800.

Husk at de nye modeller fra K serien ikke længere kommer med T-dial............, hvilket vil påvirke prisen.

Torben

- Mads Gjødesen - 24-07-2008

Submersible er en af de modeller jeg vil anbefale dig at prøve på armen inden du køber et. Der er meget blandede meninger om modellen. Fordele er mange og jeg er også stor tilhænger af udseendet. Specielt T-skiverne. Men som det nævnes er lynetten (specielt A-C serien) udviklet af en evnesvag praktikant med bind for øjnene og armene bunden på ryggen. Den ligger langt under 30 k standarden hos Omega, Rolex, Breitling. De første serier klikker i 5 min intervaller Icon_rolleyes

Desuden har uret et værk baseret på Valjoux 7750 og man skal derfor forvente en del woble-effekt. Den er elsket eller hadet. Derfor du bør prøve uret først.

Jeg har haft begge modeller og er nok mest til Pam25 pga waffel skiven og det matte titanium look. Men også stålmodellen er lækker, men mere flashy pga det polerede stål.

Anyway...fede ure der absolut kunne pryde din samling.

/Mads

- Tukjær - 24-07-2008

Tak for jeres gode råd.

Ja, jeg tror også den vil pynte i samlingen. Ville gerne have haft en SeaDweller men syntes den er blevet for dyr....

Håber der er en der tager en Pam 24 med til ur træffet d. 30. august.....

- Morten G. - 24-07-2008

Tukjær Skrev:Tak for jeres gode råd.

Ja, jeg tror også den vil pynte i samlingen. Ville gerne have haft en SeaDweller men syntes den er blevet for dyr....

Håber der er en der tager en Pam 24 med til ur træffet d. 30. august.....

Det er nu også muligt at finde en god Dweller til 27K i det store EU

Regards
Morten

Et par svar.... - Submersible - 24-07-2008

Ja den giver sig en lille smulle, men det har aldrig været et problem på mit, som er en G serie.....

Synes også de er dårlige på Omega og Rolex........., Sinn og Fortis laver dem fantastiske, så hvis man tror den virker lige så godt som hos dem, så skal man ikke købe et PAM 24. Tror ikke mange kan gøre det bedre end Sinn og Fortis........

Og måske jeg kommer, ved det ikke helt endnu. Skal lige aftale det hele færdig først...

Torben

- Peter - 25-07-2008

Hej

Pam 24 er superfed, men kvalitetsmæssig, er Omega, Rolex, Sinn, Fortis, meget bedre, men køber man italiensk, køber man med hjertet, og ikke med hovedet, for ellers var der aldrig blevet solgt en Ferrari, hvor det halve af interiøret stammer fra en Fiat Ritmo. Icon_e_confused

MVH Peter

- hannover_dk - 25-07-2008

peter Skrev:Hej

Pam 24 er superfed, men kvalitetsmæssig, er Omega, Rolex, Sinn, Fortis, meget bedre, men køber man italiensk, køber man med hjertet, og ikke med hovedet, for ellers var der aldrig blevet solgt en Ferrari, hvor det halve af interiøret stammer fra en Fiat Ritmo. Icon_e_confused

MVH Peter
Fedt og rigtigt svar - men du får tæsk Icon_e_biggrin

- Thorsøe_phpbb3_import15724 - 25-07-2008

Hej Tukjær.

Du kan købe min Pam24 fra 07, send mig en mail hvis du vil vide mere.
<!-- e --><a href="mailto:bundgaard4@gmail.com">bundgaard4@gmail.com</a><!-- e -->

Mvh
Michael