Urdebatten / Urforum
Enzo Mechana, nu uden Elefant..... - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: Enzo Mechana, nu uden Elefant..... (/showthread.php?tid=69317)

Sider: 1 2


Enzo Mechana, nu uden Elefant..... - Tukjær - 05-07-2008

Jeg skal have fundet en fed rem til dette ur. Elefant remmen er fjernet og jeg vil gerne finde noget i samme kraftige stil. Tror den skal være sort.

İmage

Der fulgte også en anden skive med, samt visere. Uret skal en tur på ferie hos Peter i Horsens og jeg regner med at den sorte skive samt de andre visere skal på. Uret skal nok også have en polering.

İmage

İmage

Send endelig nogle gode forslag til en sort kraftig rem.....


- jacob jensen - 05-07-2008

Personlig syntes jeg uret er flottere med lænken især med den sorte
skive mont. Icon_cool

evt en gummi rem Icon_question


- HG - 05-07-2008

Ja den sorte skive passer bedre til uret og lænken er fin dertil.
Ellers må jeg indrømme at uret ikke lige er min stil (ingenting sagt om elefantremmen Icon_e_smile )


- Tukjær - 05-07-2008

HG Skrev:Ja den sorte skive passer bedre til uret og lænken er fin dertil.
Ellers må jeg indrømme at uret ikke lige er min stil (ingenting sagt om elefantremmen Icon_e_smile )

Hej Henrik.

Det var egentligt heller ikke min stil, men hvor er det dog et fedt ur. Overvejede kort at sælge mine Divers og købe et Panerai ur med en lækker fed rem. (men det gør jeg nok ikke)


- HG - 05-07-2008

Tukjær Skrev:
HG Skrev:Ja den sorte skive passer bedre til uret og lænken er fin dertil.
Ellers må jeg indrømme at uret ikke lige er min stil (ingenting sagt om elefantremmen Icon_e_smile )

Hej Henrik.

Det var egentligt heller ikke min stil, men hvor er det dog et fedt ur. Overvejede kort at sælge mine Divers og købe et Panerai ur med en lækker fed rem. (men det gør jeg nok ikke)
Det kommer meget an på hvilket Panerai du har i tankerne.
Jeg havde et Pam 000 logo, som jeg var meget glad for i de uger jeg havde det Icon_smil.
Det var mauelt, uden sekund viser og uden dato og men et dårligt værk! Ting som jeg IKKE kunne leve uden!
Det fede var at jeg kunne skifte rem alt efter hvad tøj jeg havde på, og humør. Det savner jeg idag.
Men det ur var meget overvuderet pris kontra kvalitet! Man betaler alt for meget for navnet i forhold til kvaliteten.
Ikke dermed sagt at Panerai IKKE kan leverer kvalitet for pengene, det var bare ikke i det ur.
Panerai er dog kommet videre end da jeg havde mit, nu med in-house værker.


- jacob jensen - 05-07-2008

også Icon_e_biggrin 100% ENIG med HG på PANERAI synet Icon_cool


- baun - 05-07-2008

Jeg er ikke vild med uret, men det er fxxxxx flotte billeder!

Spændt på at se og mærke det real life!

vh baun


- Seamus_phpbb3_import15747 - 05-07-2008

Jep sort/rød skive med hvide visere ser rigtigt flot ud og så på lænke naturligvis Icon_e_smile

Thomas


- Larzovic - 09-07-2008

HG Skrev:Det var mauelt, uden sekund viser og uden dato og men et dårligt værk!

...

Men det ur var meget overvuderet pris kontra kvalitet! Man betaler alt for meget for navnet i forhold til kvaliteten.
Ikke dermed sagt at Panerai IKKE kan leverer kvalitet for pengene, det var bare ikke i det ur.
Panerai er dog kommet videre end da jeg havde mit, nu med in-house værker.

Hvad var der galt med værket, siden det var dårlig kvalitet? Gik det ustabilt?


- Tukjær - 09-07-2008

Seamus Skrev:Jep sort/rød skive med hvide visere ser rigtigt flot ud og så på lænke naturligvis Icon_e_smile

Thomas

Jeg er faktisk ikke så sikker på at det skal være på lænke. Fik et godt link fra LJK og har der set en sort rem med røde syninger.... Det vil se godt ud....