Urdebatten / Urforum
Planet ocean og hvad så....? - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77)
+--- Forum: Omega (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=80)
+--- Tråd: Planet ocean og hvad så....? (/showthread.php?tid=69273)

Sider: 1 2 3 4 5


Planet ocean og hvad så....? - hr.holm - 29-06-2008

Hej Alle

Jeg vil skifte mit planet ocean 22005000 til niveau højere..har i nogle gode forslag...Helst Omega... Icon_e_biggrin

mvh

hr.holm


- mc23171 - 29-06-2008

Hej Holm

Jeg gik fra et PO 42 mm ned til 22545000, den sorte Seamaster model, det er nok et et skridt tilbage, både pris og værkmæssigt, men et superfedt ur, en smagssag sføli, men har ikke fortrudt.

God Søndag til alle
Michael


- Magnum - 29-06-2008

Hvis uret skal kunne det samme, så opgrader til chronographen.
Hvis det skal være mere pænt, så kommer der til efteråret,
den nye Speedmaster i 44mm. Ligner måne-uret, men i automatik, og fåes både med almindelig og emalje skive.


- hr.holm - 05-07-2008

ja men er der ikke flere der har et bud... Icon_e_biggrin


- GTwatch - 05-07-2008

HV - det er en opgradering rent værkmæssigt. Alternativt en chrono med cal. 3313 (FP baseret).


- baun - 05-07-2008

Der er jo mange muligheder for opgradering hvis du kigger vintage - og så er det ofte billigere!

vh baun


- jacob jensen - 05-07-2008

Personlig ville jeg gå i et andet mærke
men når vi nu er i det forum vi er så bliver mine ideer
altså i tankerne Icon_cool


- hannover_dk - 05-07-2008

jacob jensen Skrev:Personlig ville jeg gå i et andet mærke
men når vi nu er i det forum vi er så bliver mine ideer
altså i tankerne Icon_cool
Hvorfor det - der er da ingen grund til ikke at være direkte med hvad der kunne erstatte et. Jeg ved du er glad for Oris, og synes også der er lækkert, men en opgradering vil det jo ikke være - fortæl frit hvad du synes vil være en opgradering - der er da masser af muligheder i andre mærker

vh


Re: Planet ocean og hvad så....? - HG - 06-07-2008

hr.holm Skrev:Hej Alle

Jeg vil skifte mit planet ocean 22005000 til niveau højere..har i nogle gode forslag...Helst Omega... Icon_e_biggrin

mvh

hr.holm


Hvad havde du tænkt dig? Stadig dykkerur - så er der kun chrono udgaven tilbage - hvis du ikke vil ned i kvalitet.
De Ville Hour Vision med deres in-house værk cal. 8500 er meget spændende, men ikke dykkerure.
Ellers er der DeVille Co-Axial Rattrapante ref 4847.30.31 (findes i flere udgaver)


- HG - 06-07-2008

hannover_dk Skrev:
jacob jensen Skrev:Personlig ville jeg gå i et andet mærke
men når vi nu er i det forum vi er så bliver mine ideer
altså i tankerne Icon_cool
Hvorfor det - der er da ingen grund til ikke at være direkte med hvad der kunne erstatte et. Jeg ved du er glad for Oris, og synes også der er lækkert, men en opgradering vil det jo ikke være - fortæl frit hvad du synes vil være en opgradering - der er da masser af muligheder i andre mærker

vh

Mon Jacob kunne tænke på JLC?