Urdebatten / Urforum
Prøveskud - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Alt det andet (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=78)
+--- Forum: Off topic (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=81)
+--- Tråd: Prøveskud (/showthread.php?tid=69215)

Sider: 1 2

Prøveskud - Fumle - 23-06-2008

Så fik jeg endelig mit nye digi cam så skulle der da lige skydes et enkelt.

İmage

- hannover_dk - 23-06-2008

det gik jo mægtigt fint, og det kunne også finde en god baggrund
vh

- Peter - 12-07-2008

Hej

Det ser ud som om at det er den nye med Rolex graveringen i inderkransen.

MVH Peter

- Tukjær - 12-07-2008

Fedt ur. Ville ikke gøre mig noget hvis jeg havde det i samlingen.

Håber jeg kan se BÅDE en Sub og en SD til urtræffet d. 30. august.

- Stenbukken - 12-07-2008

Dejligt ur, og dejligt billed. Håber også på, at få et Sub i samling en dag. Icon_e_biggrin

- Fumle - 12-07-2008

peter Skrev:Hej

MVH Peter

Ja den er med Rolex gravering i inderkransen, ved godt nogen ikke bryder sig om det, men jeg syntes nu det ser godt ud, det giver lige et eksta pift, men igen kun min egen mening

- GTwatch - 13-07-2008

Fumle Skrev:

MVH Peter

Ja den er med Rolex gravering i inderkransen, ved godt nogen ikke bryder sig om det, men jeg syntes nu det ser godt ud, det giver lige et eksta pift, men igen kun min egen mening
Vi sammenlignede faktisk en LV med og uden ved det seneste GTG, og jeg må erkende (jeg er en af dem, der er lidt kritisk overfro Rolex-Rolex-Rolex), at det slet ikke er så slemt, som jeg frygtede.

Et af vores "problemer" er, at vi tager et billede af et 40 mm ur og blæser det op i 25x25 cm (mindst!), hvorfor det fremstår voldsomt. I virkeligheden, som er en fiktiv verden for os net-ur-nørder, er det langt mere tilforladeligt.

Hvorom alting er, så står en LV solidt på min ønskeliste!

# Stefan

- HG - 15-07-2008

GTwatch Skrev:
Fumle Skrev:

MVH Peter

Vi sammenlignede faktisk en LV med og uden ved det seneste GTG, og jeg må erkende (jeg er en af dem, der er lidt kritisk overfro Rolex-Rolex-Rolex), at det slet ikke er så slemt, som jeg frygtede.

Et af vores "problemer" er, at vi tager et billede af et 40 mm ur og blæser det op i 25x25 cm (mindst!), hvorfor det fremstår voldsomt. I virkeligheden, som er en fiktiv verden for os net-ur-nørder, er det langt mere tilforladeligt.

Hvorom alting er, så står en LV solidt på min ønskeliste!

# Stefan

Jeg er også meget kritisk overfor RolexRolex, men skal indrømme at jeg aldrig har set det irl.
Og jeg har aldrig tænkt på at jeg har lavet mine fordomme på en computerskærm Icon_redface Icon_redface og det er rigtigt at størrelsen af ens skærm nok påvirker den bedømmelse.

- Stenbukken - 15-07-2008

Jeg har overhovdet ikke set det RolexRolex som en kritisk ting. For som du selv siger GTwatch blæser det op i 25x25cm så ser det voldsomt ud det giver jeg dig ret i.

- Peter - 16-07-2008

Hej

Jeg skrev det bare som et spørgsmål, om den var med graveringen eller uden, og jeg kan rigtig godt lide den, min grønne Submariner er godt nok uden, men min Milgauss og min GMT 116710 LN er med graveringen og det synes jeg ser meget fedt ud. Icon_e_biggrin

MVH Peter