|
Hvor meget bruger du tid på urforum dagligt ? - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77) +--- Forum: Rolex og Tudor (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=68) +--- Tråd: Hvor meget bruger du tid på urforum dagligt ? (/showthread.php?tid=68802) Sider:
1
2
|
Hvor meget bruger du tid på urforum dagligt ? - TioMalo - 04-05-2008 Kom til at fundere over folks brug af tid her på urforum... Nogle skriver et emne om ugen, andre 117. Det sker på vidt forskellige tidspunkter ( dog med aftener og weekender som en fællesnævner ) og det igen fortæller en del om hvem vi er. Hvor meget tid bruger du på vintageure.dk´s urforum ? Hvor ofte besøger du sitet ? Hvor længe ad gangen ? Hvor mange indlæg skriver du om ugen ? Cheers - John[/img] Re: Hvor meget bruger du tid på urforum dagligt ? - DonWerner - 04-05-2008 Tio Malo Skrev:Hvor meget tid bruger du på vintageure.dk´s urforum ?Vil tro jeg bruger en times tid om dagen. Tio Malo Skrev:Hvor ofte besøger du sitet ?Hver dag, flere gange om dagen. Om morgenen, midt på dagen og igen om aftenen. Tio Malo Skrev:Hvor længe ad gangen ?5-10 min. ad gangen er vel normalen for mig. Igen lidt afhængig af hvor mange nye indlæg der er kommet siden jeg sidst var på. Jeg læser alle nye indlæg. Tio Malo Skrev:Hvor mange indlæg skriver du om ugen ?Det svinger meget, men vil tro gennemsnittet ligger på 10-20 indlæg om ugen. - Tukjær - 04-05-2008 Som DonWerner, dog skriver jeg omkring 50 indlæg om ugen. (kvantitet frem for kvalitet - Mads Gjødesen - 04-05-2008 Svinger meget. Men det er vel ca. 10-60 min. dagligt fordelt over 2-3 gange når jeg alligevel er på div. sider og mails. Nogle dage er jeg ikke på. Når jeg er på bruges tiden 100 % med at skrive. Så jeg bruger stort set ikke tid på at "surfe" rundt i forumet. /Mads - hannover_dk - 04-05-2008 Nu kan det jo være det mest er Rolex folk der svarer - i og med det er på Rolex forum og ikke det generelle. Jeg bruger 10-40 min om dagen i snit - og søger mest efter vintage spørgsmål, som jeg så prøver om jeg kan give en hånd - men jeg læser nok 60% af alle indlæg TIPS: - man kan klikke på navnet af den som skriver eller svarer, og se at ex Mads G ligger på 1,61 indlæg per dag - jeg en anelse højere - medens Tukjær ligger oppe på 6,73 per dag. Da mange af hans indlæg er med billeder, så kan den slagt info jo bruges til at se hvor lang tid en del af os bruger vh - TioMalo - 04-05-2008 Du har ret, Hannover - man kan jo få skrivehyppigheden at vide ang. de tilmeldte brugere. Men har man været on / off i årvis, vil gennemsnitet ikke rigtigt sige noget. Faktiskt var placering af indlæget en smutter; det skulle have været under fælleskategoriet. Cheers - J. Re: Hvor meget bruger du tid på urforum dagligt ? - Guth - 04-05-2008 Citat:Hvor meget tid bruger du på vintageure.dk´s urforum ? Nu er jeg meget ny herinde, så jeg bruger rigtig meget tid. Jeg bruger "søg" funkt. meget , så af og til er der mange tråde der skal læses igennem. Citat:Hvor ofte besøger du sitet ?Det er som regel kun om aftenen. Citat:Hvor længe ad gangen ?1-3 t. - Sogge_phpbb3_import15729 - 04-05-2008 Week-ends: 1-2 timer Hverdage: 0-15 min. Jeg læser betydeligt mere end jeg "svarer", men forholdet læs/svar er ved at ændre sig lidt. - Nopanic - 05-05-2008 Jeg tjekker det om morgen og om aftenen, men har jeg tid hænder det jeg kigger forbi om eftermiddagen. Jeg skriver måske et indlæg om ugen, men svare kun på indlæg hvis det er noget jeg har forstand på, gider ikk sidde og sende en smily hver gang jeg syntes noget er sjovt eller godt skrevet, så det er lidt begrænset hvor meget jeg får svaret. Jeg læser som reglt det meste, man har jo noget man gider kigge mere på end andet, så en spændende overskrivt bliver studeret mere end en "kedelig" - Mester_phpbb3_import15772 - 05-05-2008 Tror jeg bruger en halv times tid om dagen og læser helt klart osse mest og forhåbentligt bliver klogere (og savner rigtigt meget den store lotto gevinst) |