Urdebatten / Urforum
Rolex på QXL ? - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77)
+--- Forum: Rolex og Tudor (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=68)
+--- Tråd: Rolex på QXL ? (/showthread.php?tid=67562)

Sider: 1 2

Rolex på QXL ? - tk348 - 03-11-2007

Hej, har Rolex lavet et reklameur for Coca-Cola? Som vist til salg på QXL? Icon_e_surprised

... - KlausM - 03-11-2007

En "Colamariner" som har kostet 4700,- og som ejeren ikke ved noget om!
Prøv at slå Colamariner og Rolex op på Google og bemærk så at ordet replica indgår i samtlige hits.
Hvad tror du så selv?

Re: ... - tk348 - 03-11-2007

KlausM Skrev:En "Colamariner" som har kostet 4700,- og som ejeren ikke ved noget om!
Prøv at slå Colamariner og Rolex op på Google og bemærk så at ordet replica indgår i samtlige hits.
Hvad tror du så selv?

Nej selvfølgelig tror jeg ikke det kan passe, jeg spørger jo her for om måske at få et svar fra nogle som ved mere end mig, derfor behøver man vel ikke at svare hånligt !.

- hannover_dk - 03-11-2007

Havde aldrig hørt om dem før - så googlede for at se hvad der var om dem

Der er bl.a. en som mener han er rigtig smartass ved at undgå at skrive Rolex så Ebay ikke smider den bort

I OWN OVER 100 WATCHES AND MOST, HAVE BEEN WORN 4-5 DAYS. AS HAS THIS R01EX.

Ro1ex - smart - Fornemmer at Rolex faktisk kan have lavet sådan en , men har det det og hvis ja, hvor mange er der egentligt lavet i virkeligheden, og hvad koster de så mon Klaus eller andre Rolex kyndige?

vh

Re: ... - LFlex - 03-11-2007

tk348 Skrev:Nej selvfølgelig tror jeg ikke det kan passe, jeg spørger jo her for om måske at få et svar fra nogle som ved mere end mig, derfor behøver man vel ikke at svare hånligt !.

Jeg må også nogen gange tage mig selv i at være lidt for ligefrem, men her er jeg er lidt tilbøjelig til at give KlausM ret. En simpel Google søgning burde have givet dig svaret - istedet valgte du at stikke næsen frem - og med dét er der altid forbundet en vis risiko.
Du fik jo det svar på det du spurgte om, omend formuleret på en lidt anden måde end du havde håbet. Cheer up Icon_e_biggrin

mvh
Niels

Der var nu ikke en hånlig tone inde i billedet... - KlausM - 03-11-2007

...da jeg sad og skrev i morges. Beklager vis det faldt sådan ud.

Rolex har lavet ure hvor firma logo'er bla. "Cartier" står på skiven foruden Rolex navnet. Men det er så også dokumenteret.

Jeg tror nu aldrig de har omdøbt model navnet som i Cola eksemplet her. De er både meget konservative og meget seriøse.

Mvh
Klaus

Re: Der var nu ikke en hånlig tone inde i billedet... - hannover_dk - 03-11-2007

KlausM Skrev:Rolex har lavet ure hvor firma logo'er bla. "Cartier" står på skiven foruden Rolex navnet. Men det er så også dokumenteret.

Jeg tror nu aldrig de har omdøbt model navnet som i Cola eksemplet her. De er både meget konservative og meget seriøse.

Mvh
Klaus
Nej det har de givet ikke, men ved nogen om de har lavet noget (som cartier ex) for/med Cola - ved ikke hvor jeg har det i baghovedet fra, er nok noget sludder?

- Claus larsen - 03-11-2007

Hej Klaus M. Har du et link til din påstand. Den vil jeg gerne se LOL.

Claus

- KlausM - 03-11-2007

Hvad er det for en påstand du hentyder til Claus Larsen?
Som du måske ved er langt det meste af den information du finder på nettet ikke officielt bekræftet af Rolex.

- Claus larsen - 03-11-2007

Du skriver "Rolex har lavet ure hvor firma logo'er bla. "Cartier" står på skiven foruden Rolex navnet. Men det er så også dokumenteret".
Så er det jeg spørg hvor findes det Icon_question

Claus [/quote]