Urdebatten / Urforum
Køb af Panerai 112 - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77)
+--- Forum: Panerai og Anonimo (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=72)
+--- Tråd: Køb af Panerai 112 (/showthread.php?tid=67000)

Køb af Panerai 112 - Rasmus Hansen - 29-05-2007

Hej alle
Jeg har været forbi Klarlund i dag og fået at vide, at der er en laaaaaang venteliste på et Panerai 112.
Hvor vil det være muligt at finde et brugt til en fornuftig pris, og hvad vil en fornuftig pris være? Nyprisen skulle være 24.000 kr. Jeg vil gerne have et med sandwich skive, men absolut ikke seneste serie.

Mvh
Rasmus

Re: Køb af Panerai 112 - Morten Bekker_phpbb3_import15739 - 29-05-2007

hej rasmus

Mads Gjødesen har et til salg til 20500 og det er fra 2004 og det er med malet skive. men det har det pæne værk hvor der står Panerai på
det er også velkommen til og komme og se mit 111G. skriv en mail hvis det er noget.. jeg syntes at det er pæner med malet skive Icon_e_biggrin
prøv og gi han et ring 2530 7671
han er en gutter mand Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin

prøv og kigge i ure til salg der er nogle foto af det

Rasmus Hansen Skrev:Hej alle
Jeg har været forbi Klarlund i dag og fået at vide, at der er en laaaaaang venteliste på et Panerai 112.
Hvor vil det være muligt at finde et brugt til en fornuftig pris, og hvad vil en fornuftig pris være? Nyprisen skulle være 24.000 kr. Jeg vil gerne have et med sandwich skive, men absolut ikke seneste serie.

Mvh
Rasmus

- Rasmus Hansen - 29-05-2007

Hej Morten
Tak for svaret.
Der er vi jo så nok forskellige. Jeg vil til en hver tid foretrække den nye værkdekoring, hvor Cotes de Geneve er brugt, modsat den gamle hvor det hele er overplasteret med Panerai.

Rasmus

- Morten Bekker_phpbb3_import15739 - 29-05-2007

Hej Rasmus
Det er jo godt vi er forskellige ik Icon_e_wink
hel og lykke med og finde dit Panerai ur

Rasmus Hansen Skrev:Hej Morten
Tak for svaret.
Der er vi jo så nok forskellige. Jeg vil til en hver tid foretrække den nye værkdekoring, hvor Cotes de Geneve er brugt, modsat den gamle hvor det hele er overplasteret med Panerai.

Rasmus

- Pamlover - 01-06-2007

Hej Rasmus!
Jag har et Pam 000 "Logo" fra I-serien till salg! Uret er indhandlet hos Nymans Ur i Stockholm i oktober 2006 og er i MEGET pänt skick! Du har alltså 1 1/2 års garanti tilbage. Selvfölig medfölger alt det der ska va - tre bokser, libretto original sort kalvskindsrem och gummirem, garantibevis, samt originalinköbskvitto. Hvis du er interesseret kan andre remme medfölge i handeln. Uret har bagkasse af stål=mer troget sit ursprung. Jag finns i Malmö (=Let at ta tåget för nogle tyver...)

Mitt pris? Kun 18 500 Dkk. Du finder inget Paneraiur som er så pas nyt till den lave pris.

kan vi ikke - Mikael L._phpbb3_import15700 - 01-06-2007

holde handelslignende indlæg på PM-niveau? please.

Mikael

- Peter - 02-06-2007

Hej Mikael

Der åbenbart nogen der prøver at spare 100 kroner, ved at sætte deres ur tilsalg på forummet, for det selvsamme ur er til salg på en anden urside.

MVH Peter

jep, derfor - Mikael L._phpbb3_import15700 - 02-06-2007

vil vi heller ikke have "jeg har et godt tilbud til dig" på diskussions-fora.

Mikael