Urdebatten / Urforum
Gun's 'N Ammo - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Alt det andet (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=78)
+--- Forum: Off topic (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=81)
+--- Tråd: Gun's 'N Ammo (/showthread.php?tid=66373)

Sider: 1 2 3

- thomas.b.s - 26-01-2007

Nu da denne diskution drejer lidt hen mod ure i mystiske situationer vil jeg lige bidrage med et IWC aquatimer som bliver rystet med med ca 800 "hug" i minuttet
İmage
Thomas

Ja, jeg slettede... - baun - 26-01-2007

for ved nærmere eftertanke- . Jeg har ikke noget at indvende over at dabatten bliver ure og image om ure, men når det blot bliver om personer så må det stoppe, så har det ikke almen interresse.

vh Baun

En HK mp5 - Mikael L._phpbb3_import15700 - 26-01-2007

er børnelegetøj uden rekyl, ingen udfordring... så heller en 1680-er og 5000-6000 skud med en gammel walther og lidt neuhausen... den er der smæk i...og 1680-eren tog ikke skade....

mikael

- thomas.b.s - 26-01-2007

Ok Mikael mp 5`eren er lidt wimpy , men prov at stikke denne!!!!!
İmage
Thomas

P.S. uret er et JLC compressor dualmatic, som kan tåle lidt af hvert!!!!

Re: Ja, jeg slettede... - baun - 26-01-2007

Jesper G. Skrev:
Baun Skrev:for ved nærmere eftertanke- . Jeg har ikke noget at indvende over at dabatten bliver ure og image om ure, men når det blot bliver om personer så må det stoppe, så har det ikke almen interresse.

vh Baun

Der ER altså lidt Hr. Schwann over dig LOLOL
Jeg var ellers klar med billeder og alt…..

Baun; Hvis man går meget/seriøst op i ure – og lad os for nemheds skyld bare sige Rolex – så er man for længst vokset fra hvad andre måtte mene om de signaler man sender fordi man har et Rolex på armen. Om Oyster lænken nu står godt til ens teint, og om andre mener man er en blærerøv, er komplet uinteressant – hvis man altså går op i ure! Sko, bælter, signalværdi osv. er måske mere på sin plads på et livsstil forum!

Minder lidt om argumentations metoden i "Erasmus Montanus", - En sten er rund - mor er også rund - ergo er mor en sten Icon_cool ! Men lad konklutionen stå: Jeg interesserer mig ikke seriøst for ure. Icon_razz

og skulle vi så komme tilbage til urene!

vh Baun

Re: En HK mp5 - morgan - 26-01-2007

Mikael Lange Skrev:er børnelegetøj uden rekyl, ingen udfordring... så heller en 1680-er og 5000-6000 skud med en gammel walther og lidt neuhausen... den er der smæk i...og 1680-eren tog ikke skade....

mikael

Icon_cool MAC10 med dæmper på. Så kan man tale om held hvis man kan holde sine hits inden for 5x5 meter.

m

Okay - Mikael L._phpbb3_import15700 - 26-01-2007

jeg har ingen fotos, men et oversavet jagtgevær med brennecke er lige til et hofteskred. For satan du ryger omkuld.

i øvrigt Morgan en gammel stengun,,,,du har taget en 360 grader runde inden magasinet er tomt...

mikael

Startede denne tråd ikke med et sp. om ure?????????????????? - Submersible - 26-01-2007

Ved ikke om spørgeren synes det er ok, når det nu drejede sig om et godt råd.

Det er det som ødelægger det hele, at man ikke kan holde tråden lige.

Og ja ADM kører med på den, så er alt vel tilladt nu eller hvad Morgan og Lange?

Gider da ikke se slettede tråde, når man kan se hvad et spørgsmål om "hvad ville du gøre", bliver til et spørgsmål om våben.

Så skal vi feje foran vores egen dør eller hvad?

Det kan godt være at Bjørn synes det er ok, at hans tråd har udviklet sig til, ja hvad ved jeg, men så må den hetz, der har været mod andres indlæg høre op. Hov jeg lyder næsten som en af ADM., det må jeg jo ikke. -

Ups undskyld, men tænk over hvad i selv tillader!!!!!!!

Torben

Re: Startede denne tråd ikke med et sp. om ure?????????????? - hannover_dk - 26-01-2007

Submersible Skrev:Ved ikke om spørgeren synes det er ok, når det nu drejede sig om et godt råd.

Det er det som ødelægger det hele, at man ikke kan holde tråden lige.

Og ja ADM kører med på den, så er alt vel tilladt nu eller hvad Morgan og Lange?

Torben

Jeg køber den submersible - selv om jeg er en forsvarer af moderators ret og pligt til at lægge sig i ting. Der er mange tråde som kører af sporet på grund af en vis inforståelse mellem visse af "os/dem" - og det her er da et fint eksempel.

Jeg synes ikke moderator skal slette sådanne - men nok at han skal være lidt forsigtig med at lade en ur-tråd udvikle sig til et "out of topic emne" med sin egen deltagelse.

vh John

Re: Startede denne tråd ikke med et sp. om ure?????????????? - morgan - 26-01-2007

Citat:Så skal vi feje foran vores egen dør eller hvad?

- Ingen personhetz
- Ingen politik/tilsvining af folk / partier / jobtyper

= OK i min bog.

Mvh Morgan

(og man er altid velkommen til at lade være med at læse hvad jeg skriver)