|
Ure i Barcelona - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: Ure i Barcelona (/showthread.php?tid=65467) |
Ure i Barcelona - Knudsen_phpbb3_import15745 - 08-06-2006 Jeg skal til Barcelona om et par uger - er der nogen der kender et par gode butikker, som er oplagte at besøge? Hilsen, Rasmus - Mads Gjødesen - 08-06-2006 Ja der er masser af butikker som er værd at besøge. Her et par af mine foretrukne: Flash de Rabat Paseo de Gracia, 59 8008 Barcelona Octavio Torner Manuel Girona, 44 8034 Barcelona Rabat Paseo de Gracia, 99 8891 Barcelona Suárez Paseo de Gracia, 82 8008 Barcelona The Watch Gallery Diagonal, 626 8021 Barcelona Tomás Colomer Puerta del Ángel, 7 8002 Barcelona Unión Suiza Avda Diagonal,482 8006 Barcelona Unión Suiza Rambla Catalunya, 17 8007 Barcelona Som du kan se er Paseo de Gracia gaden hvor det sker. Her kan du finde flere eksklusive forhandlere side om side. Mads Gjødesen - Knudsen_phpbb3_import15745 - 11-06-2006 Mange tak for det! Hvad gør I egentlig med jeres ure når I er på ferie?? Tager dem med eller lader dem være derhjemme? Jeg har lige fået mit nye IWC Portuguese Automatic og et Speedmaster Pro, men jeg synes ikke lige, at jeg vil have dem på til stranden og ved poolen... Men om aftenen ville det jo være rart med et fedt ur på armen!! Tør man lade det ligge på værelset...?? Jeg ved ikke om der er safetybokse... \Rasmus - Mads Gjødesen - 12-06-2006 Jeg plejer at have en 2-3 stykker med på ferie, som bliver lagt i boksen. Der er næsten altid en boks på værelset eller i receptionen. Læg dem aldrig på værelset. Jeg ved godt at det som regel er "de andre" som får indbrud på værelset, men det sker ofte og det kan blive en træls sag. På stranden og ved poolen er mobilens ur at foretrække. Kunne aldrig finde på at tage et dyrt ur på de steder. Mads Gjødesen - hannover_dk - 12-06-2006 Ja det er vist meget sjældent der ikke er box på værelset idag - men lige som en ekstra advarsel, pak dem i håndbagagen, ikke ned i toiletetuiet og så i den store indcheckede bagage. For ½ år siden mistede jeg et ur på den måde (heldigvis ike så dyrt). INTET andet var borte, kun uret - og toldere og security har ret (og midler til at åbne) så vælg håndbagage altid til de lidt dyrere sager som ure og video. Forsikringen dækker tøj, men ikke altid sådan sager i selve bagagen. Enjoy the holiday - med ur om aftenen i alle fald - Mads Gjødesen - 12-06-2006 Af den simple årsag at jeg ikke syntes det er behageligt at have ur på når jeg er ved stranden og solen bager. Skal det alligevel ikke sidde på håndleddet, men ligge i tasken, kan jeg jo lige så godt bruge mobilen. Jeg har mistet en mobil på stranden og er glad for at det ikke var et 50.000 kr. ur. Så derfor... Men har man uret på hele tiden, ser jeg ingen grund til at lade det blive hjemme, når man skal på stranden. Dog er saltvand og sand ikke den bedste cocktail for ure. Så husk at skyld det godt bagefter. Mads Gjødesen |