Urdebatten / Urforum
Første, men ikke det sidste.... - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77)
+--- Forum: Rolex og Tudor (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=68)
+--- Tråd: Første, men ikke det sidste.... (/showthread.php?tid=65138)

Første, men ikke det sidste.... - Carlo1302 - 27-02-2006

Synes blot jeg ville give udtryk for at jeg har fundet noget andet kønt at kigge på end konen....

Har købt mit første Rolex Submariner 14060 og det er simpelthen en fryd at bære det til daglig og endnu bedre når man lægger det fra sig om aftenen på natbordet...

Det lyder sentimentalt, men der er da en helt speciel følelse af at have et Rolex... Har fundet ud af at mit næste skal være Explorer II med hvid skive og når det er erhvervet, så må vi se hvad der så kan fænge...

Blot en lille information om min oplevelse af at blive indlemmet i denne ekslusive skønne elite af Rolex-ejere.....

Fred på jord og Rolex på hånden....

Carlo

- bjorn_e58 - 27-02-2006

Du skal være yderst velkommen! Den største fare er - som du jo er inde på - at det første ikke bliver det sidste!

/Bjørn.

- Carlo1302 - 27-02-2006

Ja, har lige siddet og forsøgt at overtale konen til nogle forskellige modeller..... Men uden held......

Kan være hvis jeg laver et nyt køkken eller andet at jeg kan få lov til at lege....

Heldigvis sige ure og smykker hende ikke så meget, så der er jeg sluppet billigt....

Synes ellers det er et godt fora til trods for enkelte tidligere indlæg hvor enkeltpersoner giver den hele armen og bliver upersonlige....

Men det viser vel hvor meget vi alle brænder for det Icon_smil

Modeller - Mikkel_phpbb3_import15719 - 01-03-2006

Forsøgte også at overbevise min kone om nogle forskellige modeller, men både en brunette og en blondine i sengen samtidig med hende og undertegnede synes hun alligevel var for meget... Icon_razz

Modeller... - PAAP_phpbb3_import15732 - 01-03-2006

Det kunne da ellers være en ídé med en tre- eller firkant, så var der da mere end én der gad snakke bagefter Icon_e_biggrin

Jeg ved det, det var useriøst, men jeg kunne ikke beherske mig.

- Peter - 02-03-2006

Jeg nøjes med at købe alle de ure jeg har lyst til at købe det siger konen ikke noget til sålænge økonomien tillader det, men man skal huske at fortælle at det er en god investering.

MVH Peter

- Carlo1302 - 02-03-2006

Ahhhaaaa, det er det jeg mangler at gøre....

Må huske at pointere overfor hende at der er tale om en investering.... Og ligesom hun investerer i make-up, så er det ikke alle investeringer der går lige godt....

Nååhhh, spøg til side, men god idé at lægge vægt på at urene egentlig kan omsættes lynhurtigt til et cruise i Caribien på vores gamle dage.....

Tak for rådet....

Ure og koner... - baun - 03-03-2006

Det kan også gå anderledes.....

Siden jeg startede på at købe lidt ure har konen fået 5! Det kun et par år siden jeg købte mit første "rigtige" ur.

Så måske havde det været billigere med en Cruise ....

vh Baun

- Peter - 05-03-2006

En Cruise er meget dyrere end en certina ds.

MVH Peter