Urdebatten / Urforum
Grøn Sub - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77)
+--- Forum: Rolex og Tudor (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=68)
+--- Tråd: Grøn Sub (/showthread.php?tid=65075)

Grøn Sub - Guest - 09-02-2006

Hej

Er der nogen der står og brænder for at få et grøn su til listepris?

Har et liggende hos klarlund som jeg gerne vil videre give hvis det har interesse

mvh. Christian

- Kim.A.S.I - 09-02-2006

Super god stil Christian. Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin

Så vi kan blive fri for de små ur Pusher ( Hajer ) som bare prøver at score penge fra helt normale Mennesker som har en ur Drøm.

- Guest - 09-02-2006

ja drømmen er et daytona og da jeg lige har købt en rød sub, og stadig er i lærer, synes jeg hellere at jeg vil spare op til det og lade det grønne gå til en anden som kan blive glad.

Christian

- Mads Gjødesen - 10-02-2006

Jeg kan så tilføje at LV´eren efterhånden er ved at være "stangvarer" hos de jyske Rolex-handlere. De seneste 4-5 gange jeg har været forbi K. Pedersen har de ligget i vinduet. SS Daytona må jeg desværre kigge langt efter... Icon_e_confused

Mads Gjødesen

- Guest - 10-02-2006

Mads Gjødesen Skrev:Jeg kan så tilføje at LV´eren efterhånden er ved at være "stangvarer" hos de jyske Rolex-handlere. De seneste 4-5 gange jeg har været forbi K. Pedersen har de ligget i vinduet. SS Daytona må jeg desværre kigge langt efter... Icon_e_confused

Mads Gjødesen

Ifølge K. Pedersen har de ikke noget liggende ...og har ikke haft det længe så !? Det må være længe siden og at de skulle have været "stangvarer" kan man heller ikke genkende ...så !?

- Mads Gjødesen - 10-02-2006

Jeg skal blankt indrømme at jeg ikke har været forbi de seneste 3-4 uger pga. jeg har været bortrejst på ferie, men det meste af december og først i januar, lå de i vinduet i begge K. Pedersens butikker. Så er spørgsmålet jo hvordan Pedersen definere: "det har vi ikke haft længe...". Anyway, hvis de er væk undskylder jeg ulejligheden...
Faktum er dog at markedet er ved at være mættet, så priserne er på vej ned. Det kan ikke længere svare sig at købe LV´en med videresalg for øje, så mon ikke priserne stille og roligt vil finde et naturligt leje.

Mads Gjødesen

- Guest - 10-02-2006

Mads Gjødesen Skrev:Jeg skal blankt indrømme at jeg ikke har været forbi de seneste 3-4 uger pga. jeg har været bortrejst på ferie, men det meste af december og først i januar, lå de i vinduet i begge K. Pedersens butikker. Så er spørgsmålet jo hvordan Pedersen definere: "det har vi ikke haft længe...". Anyway, hvis de er væk undskylder jeg ulejligheden...
Faktum er dog at markedet er ved at være mættet, så priserne er på vej ned. Det kan ikke længere svare sig at købe LV´en med videresalg for øje, så mon ikke priserne stille og roligt vil finde et naturligt leje.

Mads Gjødesen

OK. Ville aldrig købe med videresalg for øje. Jeg ville da nyde uret så længe som muligt - ellers ville jeg føle mig dum ...

At smide ca. 35K på bordet gør man da kun hvis man føler noget for produktet.

- Guest - 12-02-2006

Jeg har observeret en LV Sub i vinduet hos K. Pedersen, både i Århus C butikken samt i Brabrand for nylig (Januar) - "den lille grønne" var dog ikke at se i Århus C-butikken forleden dag, da jeg var afsted for at få serviceret min SD. Før nytår hentede en LV i Herning jen en LV hos M. C. Mortensen, som iøvrigt lige havde solgt 3(!) stk. og havde yderligere 1 liggende ... så det lader til, at er gode muligheder for at få grønt på armen til listepris Icon_smil