Urdebatten / Urforum
Nu stiger de - eller hva - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77)
+--- Forum: Rolex og Tudor (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=68)
+--- Tråd: Nu stiger de - eller hva (/showthread.php?tid=64627)

Sider: 1 2 3

Nu stiger de - eller hva - Morten A. - 12-09-2005

På andre fora snakker man i tide og udtide om at priserne på Rolex er på vej op. Specielt er det de amerikanske forum deltagere der snakker rygter. Er denne stigning en tendens der har sat sine spor i DK?

At en sub idag skulle være gået fra kr. 30.500 til 32.500.(dansk deltager på timezone). Hvis ja - hvordan ser det ud med priserne på de andre Rolex modeller?

hilsen
morten

Rolex priser - Michael Reitzel - 12-09-2005

Hej Morten,

det er min erfaring at Rolex har sat priserne på deres sportsmodeller i vejret med 6-10%, afhængig af modellen. Prisstigningen skulle være "worldwide".

Med venlig hilsen

Michael Reitzel

Re: Nu stiger de - eller hva - morgan - 12-09-2005

Morten A. Skrev:På andre fora snakker man i tide og udtide om at priserne på Rolex er på vej op. Specielt er det de amerikanske forum deltagere der snakker rygter. Er denne stigning en tendens der har sat sine spor i DK?

At en sub idag skulle være gået fra kr. 30.500 til 32.500.(dansk deltager på timezone). Hvis ja - hvordan ser det ud med priserne på de andre Rolex modeller?

hilsen
morten

Smut ned hos Klarlund og hent en prisliste. De fleste modeller er steget mellem 4-6%

M

- Lasse - 12-09-2005

aa

- Guest - 12-09-2005

KxL Skrev:Hey...

Det var mig der svarede på Timezone..

Jeg sidder med prislisten gældend efor den første sept. i år.
Der er prisstigninger på en del Prof. modeller..

Gad vide hvad en SUB vil ende på i 2010 !!!!

hygge

Gider du ikke skive priserne på 16610, 16600 og 16622

- Morten A. - 12-09-2005

KxL Skrev:Hey...

Det var mig der svarede på Timezone..

Jeg sidder med prislisten gældend efor den første sept. i år.
Der er prisstigninger på en del Prof. modeller..

Gad vide hvad en SUB vil ende på i 2010 !!!!

hygge

Tak for svarene. Jeg vil hente en prisliste næste gang jeg er i nærheden af Århus eller Odense.
I første omgang var det fordi jeg var alm. nysgerrig. Specielt efter der gentagende gange har været rygter og diskussioner på diverse andre fora.
Men prisstigningen er hermed bekræftet!
Icon_e_biggrin Morten

- Guest - 12-09-2005

16610 = 32.500,-

16600 = 33.700,-

16622 = 54.600,-

Ja de har fået et pænt leje de modeller efterhånden...

Icon_e_smile

var der ellers andet ?

- Lasse - 12-09-2005

aa

- Gustav - 13-09-2005

Efter min mening har Rolex været meget længe undervejs med en generel prisstigning.

Det er således ca 2 år siden, at man på dette forum kunne læse adskillige indlæg om, at nu måtte prisstigningerne da være lige om hjørnet.

Er der for øvrigt nogen der kan omlyse om tidspunktet for Rolex foregående justering af priserne?

Mvh Gustav

- Daniel - 13-09-2005

Jeg vil gerne have den nye pris på en stål daytona, takker på forhånd Icon_cool