Urdebatten / Urforum
Invitation Ur-møde i Århus den 24.9. - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: Invitation Ur-møde i Århus den 24.9. (/showthread.php?tid=64601)

Invitation Ur-møde i Århus den 24.9. - Ib Jensen - 06-09-2005

Lørdag, den 24. september holdes møde for ur-entusiaster fra kl. 15.30
i LOFs lokaler, Rosenkrantzgade 31, 1. Århus C

Program:
Kl. 15.30 – 16.00 Velkomst og kaffe/the med brød
Kl. 16.00 – 18.30 Indlæg med
  • Mads Gjødesen, som mange kender fra Vintageure.dk viser 2005 nyheder, som han finder særligt interessante på grund af spændende værker, funktioner eller specielle historier tilknyttet
    Jens Stimpel fra Zeno-Watches, fortæller om det relativt nye mærke på det danske marked (foregår på engelsk)
Der vil være mulighed for at købe og sælge ure.
Har du ure, du vil sælge, er du således velkommen til at tage disse med

Kl. 18.30: Spisning på Øl Molevitten, Havnegade 28

Kl. ca. 20.00: Vi fortsætter i Rosenkrantzgade med hyggeligt samvær.

Pris kr. 160, inkl. kaffe og kage og spisning (inkl. 1 øl).

Tilmelding senest tirsdag den 19. september
Via Netbank til Reg. nr. 1199. Kontonr. 134 2436. Mærk med ”Urmøde + dit navn”
Via <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.lof-aarhus.dk">www.lof-aarhus.dk</a><!-- w -->, hvor du kan betale med Dankort. Søg på "urmøde" Mærk med ”Urmøde + dit navn”. Følg anvisningerne. Giver det anledning til problemer, bedes du kontakte Ib Jensen på <!-- e --><a href="mailto:info@ibjensen.dk">info@ibjensen.dk</a><!-- e -->

Når du har tilmeldt dig, bedes du samtidig sende en e-mail til <!-- e --><a href="mailto:info@ibjensen.dk">info@ibjensen.dk</a><!-- e -->

Yderligere info
Mads Gjødesen tlf. 8739 0503
Ib Jensen, tlf. 8624 1118 eller <!-- e --><a href="mailto:info@ibjensen.dk">info@ibjensen.dk</a><!-- e -->

- Peter - 07-09-2005

Hej Mads og Ib

Hvor opbevarer vi vores ure mens vi er ude at spise,på urmødet i horsens opbevarede vi urene hos mig i butikken under sikre forhold mens vi spiste.

MVH Peter

Opbevaring af ure - Ib Jensen - 07-09-2005

Det er et rigtigt godt spørgsmål! Sagt på en anden måde: Det ved jeg ikke lige.
Vi undersøger hvad vi kan gøre.

- Mads Gjødesen - 07-09-2005

Mht. sikkerhed i LOF´s lokale, er det sådan at der udover almindeligt systemlåste døre er en gitterport mod gaden. Vi låser det hele mens vi er der.

Under spisningen vil vi forsøge at fremskaffe en boks. Der bliver nok enten tale om en bankboks med 24 timers adgang eller også garderer vi os med et hotel og låner deres boks. Det lægger endnu ikke helt fast, men en boks skal vi nok skaffe.

Mads Gjødesen

- Bjarne - 07-09-2005

Det skal nok bliver en rigtig god og hyggelig aften, men ligesom Peter stiller jeg spørgsmål om sikkerheden, jeg har halvt om halvt lovet Mads at jeg tager alle mine ure med, men jeg vil ikke tage ure med for flere hundrede tusinde såfremt sikkerheden ikke er 100% i orden.

Blot en ide, hvad med at spise på stedet, evt. få leveret en buffet - så er vi da ved urene hele tiden.

- Bjarne - 14-09-2005

Hvad så Mads & Ib

Er vi ved at blive et anstændigt antal deltagere til urmødet i Århus den 24. september?

Hvordan går det med "det der med sikkerheden"?.

det er den 14. i dag så en briefing ville være fin.

Men personligt ser jeg frem til vi ses igen.

Bjarne

Husk urmødet den 19.9. - Ib Jensen - 15-09-2005

En lille historie:
Jeg var en gang til et arrangement, hvor vi ikke var ret mange til stede. Ind ad døren kommer en ungesvend. Han kigger rundt og konstaterer højt ud i lokalet: "Nå, her sker ikke noget", hvorpå han vendte rundt og gik igen. Min tanke var; nej, når du ikke selv bidrager, så sker der naturligvis ikke noget Icon_e_biggrin

Der er sidste tilmeldingsfrist mandag den 19.9.

- ohw - 20-09-2005

Jeg har tilmeldt mig men ikke hørt fra jer. Bliver sammenkomsten til noget? Hvis nogen vil med fra KBH så stik mig en mail.
Ole

- Ib Jensen - 20-09-2005

ohw Skrev:Jeg har tilmeldt mig men ikke hørt fra jer. Bliver sammenkomsten til noget? Hvis nogen vil med fra KBH så stik mig en mail.
Ole
Hej Ole
Det regner jeg med, men jeg har ikke overblik over tilmeldingerne før i morgen.