|
Ur-møde i Århus den 24. september - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: Ur-møde i Århus den 24. september (/showthread.php?tid=64420) |
Ur-møde i Århus den 24. september - Ib Jensen - 04-07-2005 Hej Ur-freaks Så er vi så langt med Århus–arrangementet, at vi kan give lidt informationer. Det bliver lørdag den 24. september i LOFs lokaler, Rosenkrantzgade 31, 1. sal i Århus (ca. 200 m fra Banegården), Vi forventer at starte kl. 16. Kl. ca. 19 går vi et sted hen og spiser og vender herefter tilbage til lokalerne og hygger os. Selve indholdet arbejder vi med, men det ligger dog fast at Mads Gjødesen, som de fleste kender fra vintageure.dk, vil bidrage med noget. Desuden arbejder vi på at få en eller flere urmagere og importører inddraget. Mere vil følge efter sommerferien inkl. tilmelding, pris osv. Så lige nu kan du starte med at sætte kryds i kalenderen ved den 24. september. Yderligere information kan du få hos Mads Gjødesen eller Ib Jensen - Peter - 06-07-2005 Hej ib jeg er med, rart at du kan finde et tidspunkt udenfor normal åbningstid,så selvfølig kommer jeg. er med! - klaus - 14-07-2005 hvis peter kommer, kommer jeg også. datoen er noteret! - jsnielsen - 27-07-2005 Jeg har tænkt mig at deltage også. Jeg er nybegynder i ur-verdenen, så det bliver sjovt at møde andre med samme interesse Hvad sker der på et urmøde? - baun - 27-07-2005 Jeg er også nybegynder. Kunne nogen give et billede af hvad der foregår - måske et stemningsbillede. Jeg mener sidder man om et bord med sine ure. Eller er det mere med stande, man går rundt og kigger på. Eller er der kliker som straks finder sammen og diskuterer de nyeste landvindinger. Er der mon små foredrag? Er der udstillinger? Er der byttemarked? Er der nogen der har til salg skilte på nogle ure? Altså, jeg kunne selvfølgelig bare have deltaget i Horsens, så vidste jeg det nu, men jeg kunne ikke den dag og der er jo et stykke vej fra Nyborg til Århus. Er også lidt bekynret for at virke malplaceret på et møde hvor alle kommmer med ure og jeg ingen kommer med - eller at medbringe 5 uinterressante ure, mens alle andre har super nyheder eller super sjældne ure med. - Mads Gjødesen - 28-07-2005 Arrangørerne er pt. gået i sommerferie mode, men vi skal nok lække lidt, når vi kommer tættere på datoen og aftalerne kommer i hus. Vi regner med at få en repræsentant eller to til at komme og præsentere nogle nyheder (som de selvfølgelig medbringer rent fysisk), samt at de fortæller lidt om deres mærker. Derudover vil der blive et indlæg, som jeg vil stå for. Hvad indlægget præcis kommer til at indeholde lægger endnu ikke fast, men forslag modtages gerne. Arrangementet vil blive lidt a la det i Horsens, hvor alle er velkomne, uanset hvad de har på armen. Vi ønsker at holde det uformeldt og have det sociale aspekt i højsædet. Derfor vil der også blive rig mulighed for at snakke ure over en øl eller to, og gerne købe/bytte med hinanden. Vi håber da at folk vil tage ALLE deres ure med. Jo flere ure jo bedre. Man skal ikke være bange for at møde op, selv om man er nybegynder eller fattig studerende uden et eneste dyrt/sjældent ur. Det vigtigste er at interessen er der. Vi er ikke flere ur-nørder i DK, end at der skal være plads til alle. Derfor vil vi også forsøge at holde prisen på et respektabelt niveau, idet vi mener det at mødes, er det vigtigste. Mads Gjødesen |