|
Køb af Rolex Sub, 16610 S/s - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77) +--- Forum: Rolex og Tudor (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=68) +--- Tråd: Køb af Rolex Sub, 16610 S/s (/showthread.php?tid=64257) |
Køb af Rolex Sub, 16610 S/s - Anden - 27-04-2005 Hej allesammen.. JEg har nu efterhånden et stykke tid gerne ville have mig et rigtigt lækkert ur, og har efterhånden brugt MANGE timer på nettet i min søgen på LIGE det rigtige.. JEg har nu vendt og voteret, og både fornuften og lysten siger Rolex... Har så været i tvivl om det skulle være Seadweller, Gmt-2 eller Sub.. valget er nu langt om længe faldet på Sub'en.. Da det er første gang at jeg skal købe "rigtigt" ur, er der nogle ting jeg er kommet lidt i tvivl omkring.. JEg vil forretrække at købe uret nyt.. men har jo så erfaret at hos Klarlund koster et Sub ca 31.000 kr, mens man hos f.eks kan få tilsvarende nye ur hos <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.watchtrade.dk">www.watchtrade.dk</a><!-- w --> for 26000 kr.. Men hvori ligger forskellen? garanti? Håber at nogen kan svare på mine spørgsmål så jeg kan få indkøbt det, hvad end jeg må hoste op med 26 eller 31.000 kr Mvh Anders - klausbjerring - 27-04-2005 Det er fordi at det ur du kan købe hos Watchtrade er det man kalder graymarket, hvilket betyder at en Aut. Rolexforhandler har solgt det til en med stor rabat. Det er ikke det Rolex er mest vild med, derfor foregår det som regl gennem en mellemhandler. Men som regl er garantipapierne stemplet og helt ok. Det var den korte udgave af graymarket. Men der er flere tråde her i forumet Mvh - Kim.A.S.I - 27-04-2005 Jeg vil sige at du spare lidt penge på at købe et graymarket ur men den service du får hos Klarlund er super og du kan du meget vel få brug for som første gangs køber. Hvis jeg var dig ville Og det er min egne personlige meningen ville jeg som første gangskøber købe i Danmark af en forhandler. Men kan godt forstå dig at du vil spare penge for det er mange penge. Og De forhandler der er i Danmark er jo også til at tale med. Men prøv dem også IRL for Seadweller er super lækker og du får virkeligt mere for pengene Med Model 16600. Og du kan mærke at det er Kvalitet. Mvh. Kim.A.S.H.Ingvardson Re: Køb af Rolex Sub, 16610 S/s - MikaelHansen - 28-04-2005 Anden Skrev:Hej allesammen.. Mit forslag er, at lægge vejen forbi Klarlund på Vesterbrogade. Tag en snak med Ole eller Flemming .... Måske det er muligt at få lidt "kontantrabat" who knows ... Såfremt de ure der tilbydes andre steder er forsynet med et orginalt Rolex certifikat, som er stemplet af - vigtigt! - en aut. Rolex forhandler, så er garantien ikke noget problem, idet den dækker world wide. Men som nævnt forudsat, at certifikatet er stemplet og dateret - af en aut. Rolex forhandler. Køb roligt greymarket... - guru13 - 28-04-2005 og spar nogle tusser.. de kan bruges på meget andet sjov. Og jeg ved ikke lige hvad du skulle bruge "verdensfirmaet" Klarlund Og tillykke med valget af Sub. Jeg har også haft en Sea Dweller og en Sub, og du får altså ikke mere ur for pengene og kvaliteten er fuldstændig den samme. Jeg beholdt Sub'en. Pøj-pøj med købet Guru13 - Claus larsen - 28-04-2005 Hej Anders Du skal ikke være nervøs for at handle uden om forhandler. Jeg købte mit første Rolex for ca 1 år siden Når du beslutter dig for at handle, så se og stå med uret, og gå til en forhandler, hvis du er i tvivl om ægtheden, Hvis sælger ikke har interesse i det, så køb det et andet sted. eller find en der ved lidt om Rolex og tage med. Det med priser på Submarineren s/s er mange. bl.a. Amsterdam lufthavn, her købte min Chef en til 18k serie F. Pas på med at købe Rolex, når du har købt det første, er du lige nød til at have et til, og for at ungå larm i det lille hjem, er du nok nød til at købe en til fruen også. Jeg taler af erfaring, og hun mener nu, at hun er parat til en til. Claus Re: Køb roligt greymarket... - MikaelHansen - 28-04-2005 Guru13 Skrev:og spar nogle tusser.. de kan bruges på meget andet sjov. Og jeg ved ikke lige hvad du skulle bruge "verdensfirmaet" Klarlund Nej hvorfor støtte de lokale .... man kan jo altid stikke hovedet forbi og forvente førsteklasses service og behandling på de ure man har købt andetsteds ... - MikaelHansen - 28-04-2005 Claus Larsen Skrev:Det med priser på Submarineren s/s er mange. bl.a. Amsterdam lufthavn, her købte min Chef en til 18k serie F. Ja ...en 14060M (no date), det koster deromkring i Amsterdam. En 16610 ligger såvidt jeg husker noget højere. - Claus larsen - 28-04-2005 Hej Mikael Jeg kan godt forstå dit syn på køb ved aut forhandler. De skal jo også betale husleje, moms og andre store afgifter til bl.a. staten. Men som første gangs køber er der 0% rabat. Jeg var hos Klarlund og Ragnar, at betale ved kasse 1. hvis du ønsker noget køb af SD. Men service på min lænke til min gamle 16750 var intet problem. Og ja Flemming hos Klarlund og Steen hos Ragnar er meget hjælpsomme. Jeg valgte dog at købe min SD hos Ragnar, her ville de godt øve sig lidt på lommeregeneren da de kunne se de røde sedler. Claus - Claus larsen - 28-04-2005 Hej Mikael Hvor skriver du hurtigt. det var en 16610. Det skal så lige siges at der var 8 man fra firmaet der købte ure. Claus |