|
How come..... - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: How come..... (/showthread.php?tid=63736) Sider:
1
2
|
How come..... - Cal. 65 - 18-12-2004 At der aldrig er nogle der poster billeder af deres Oris, Seiko, Fortis, Sinn og andre knapt så dyre ure ? Det er stadig de færreste der har kassen til Patek, AP, VC og andre i samme prisklasse. Mindre kan altså godt gøre det Er der ikke en der kunne tænke sig at poste et par billeder af f. eks et Oris ? Et fedt ur på deres hjemmeside, men det kunne være sjovt med lidt live billeder. Selvom mine billeder af dette Seiko har været brugt før kommer de her igen. Seiko SKX009j. Seiko in-house værk ! Kaliber 7s26. BPH: 21.600. Dette Seiko som med lænke koster under 2K hos Chronograph.com har i det år jeg har ejet det, fået flere smæk end jeg nogensinde ville udsætte et "dyrt" ur for. Masser af ture i gulve og vægge, masser af vand, hård kulde og ekstrem varme.............. MEN mit automatiske Seiko går stadig perfekt med et + på 3 sek. i døgnet. Uret er samtidig utroligt behageligt at have på armen. Kom nu med lidt billeder af jeres "ikke så dyre ure, men dyre nok" ![]()
Re: How come..... - Guest - 19-12-2004 Cal. 65 Skrev:Kom nu med lidt billeder af jeres "ikke så dyre ure, men dyre nok" Ok - her er så lidt billeder af mine ure: Et Tag Heuer WG1113.BA0473 og et CG1120.BB0424 samt et Omega Speedmaster X-33: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Re: How come..... - Guest - 19-12-2004 Anonymous Skrev:Ok - her er så lidt billeder af mine ure: Et Tag Heuer WG1113.BA0473 og et CG1120.BB0424 samt et Omega Speedmaster X-33:Hmm, der gik et eller andet galt? Prøver igen med billederne på en anden server... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
- Cal. 65 - 19-12-2004 Hey gæst ! Thanks for sharing. Fede ure & flotte billeder. Hvilket kamera anvender du ? - Guest - 20-12-2004 Cal. 65 Skrev:Hey gæst !Hey Cal. 65! Cal. 65 Skrev:Thanks for sharing.Takker Cal. 65 Skrev:Hvilket kamera anvender du ?Jeg anvender et Panasonic DMC-FZ10. Det var første gang, jeg anvendte kameraet til at fotografere mine ure (efter din opfordring) og jeg var positivt overrasket. - Cal. 65 - 20-12-2004 Tilsyneladende et kanon godt kamera til makro fotografering. Keep on the good work. Gid der var andre der fulgte dit eksempel....gæst - TH-fan - 21-12-2004 Cal. 65 Skrev:Keep on the good work.Jeg vil prøve - skal lige have købt nogle nye ure... Cal. 65 Skrev:Gid der var andre der fulgte dit eksempel....gæstJeg tror, jeg forstår din hentydning - jeg er blevet registreret som bruger nu Og ja, det kunne være rart med lidt flere billeder her på vintageure. ![]()
- Cal. 65 - 21-12-2004 Det var godt TH-fan Det er godt nok imponerende close-up du der kan fremvise, men mit gamle Konica/Minolta kan også lidt Har her været heldig med at fange laser kronen på min Dweller.
- Guest - 22-12-2004
Close-up (nt) - Cal. 65 - 23-12-2004
|