Urdebatten / Urforum
Slytech på Ebay - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77)
+--- Forum: Panerai og Anonimo (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=72)
+--- Tråd: Slytech på Ebay (/showthread.php?tid=63472)

Slytech på Ebay - Malte - 30-09-2004

Så er det nu i skal i banken og have hævet kassekreditten drenge!

[url]"http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=31387&item=4929182831&rd=1">http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... 82831&rd=1[/url]

Frækkere bliver det ikke

- Daniel - 30-09-2004

Jeg synes bedre om dem, når det ikke er en Mare Nostrum Icon_cool

han vil gerne bytte - sLYRG - 30-09-2004

og for den ulejlighed kunne han godt tænke sig en RoseGold Datograph
fra A Lange&Söhne det syntes jeg er meget fantasifuldt fundet på, jeg
mener de to ure henvender sig i vid udstrækning til to forskellige typer
og ærlig talt så kan jeg ikke se at nogen vil have en mare nostrum
i bytte for en Datograph men ok den sidste tåbe er ikke født endnu
og det kunne jo være at han ville betale oveni for at få Datographen

Hjernedød pris! - DF - 01-10-2004

IMHO er der stadig noget ved Mare N, som ikke kvalificerer i PRE-V kategorien. Officers deckwatch falder ikke i kategorien military watch. Og i denne her version med blankt tachymeter mister uret pludselig en vigtig funktion IMHO.

Prisen er så langt ude - så ville jeg hellere have en 5218-201/A og 202/A til samme pris. Eller hvis man absolut skulle købe af ham så hans 27B (Transitional) og 28B'er, og så havde man mindst 5K tilbage at snolde op.

Fik tilbudt en tilsvarende Slytech i NY for 14K for mindre end 2 mrd siden, så jeg vil ønske BigB held og lykke med behandlingen af sin fantasme og manglende forbindelse til virkeligheden.

Han sælger også andre sjældne PAM's men igen til fantastpriser - han prøver at lege med de store drenge, men de lege nok andetsteds...

Iøvrigt om Slytexh - DF - 01-10-2004

Sådan samlermæssigt, eller vedr. attraktivitet, så vil jeg rate denne til 50% af de andre slytechs:

Daylight (Hvid stålmarina)
Submersible (Sort stål marina)

DEn sidste solgtes forleden til 16K Euro - kom så ned i banken for h....

Re: Hjernedød pris! - morgan - 01-10-2004

>Han sælger også andre sjældne PAM's men igen til fantastpriser - han >prøver at lege med de store drenge, men de lege nok andetsteds...

Bigb er en af de større brugt-urs forhandlere i luksus segmentet i USA. Han er en af de store drenge.

Men prisen er opskruet. Men det er vel ikke atypisk på ebay. Icon_rolleyes

Morgan

Sjovt, for... - DF - 02-10-2004

da jeg talte med Bruce virkede han ikke som en af de store boy's da han for det første ikke havde styr på Panerai, ikke vidste hvad han skulle byde for et ur jeg har i en kombineret cash/trade - og endte med at skambyde på det eftertrykkeligste... Sætter sit ur under loftet (gennem taget) og mit i kælderen prismæssigt - det kan man da kalde margen!

Kom også med en lang historie om at han havde købt et Patek, som han ville sælge igen - et ur som en anden herinde har talt med BigB om, og som viste sig at være gøgler-guld med et Patek værk inden i og en refinished patek skive. Hvis man er "Big" over there, så aggerer man ikke sådan IMHO!

Anyway's - har intet imod Bruce personligt, da jeg havde en meget lang of varm samtale med ham om mangt og meget (også andet end PAM) - jeg mener bare fortsat at fyre som Marcus, Yves og OJ aggerer lidt anderledes og mere tungt når det gælder Panerai. Jeg kan ikke udtale mig om det andet.

- Ingen af de "big boys" er større / bedre end den service og kendskab de leverer med sammen med deres ure.

Men som sagt mine udtalelser gælder PAM's.

Du har helt ret vedr. ebay - mange bruger det som udstillingsvindue, og så lukker de en handel efterfølgende, når auktionen går i 0 - så sparer de vel også sellers fee? Men 20% rabat på et ur der er sat 50% over market price er stadig en dårlig forretning.

Re: Sjovt, for... - morgan - 02-10-2004

Citat:>med at skambyde på det eftertrykkeligste... Sætter sit ur under loftet>(gennem taget) og mit i kælderen prismæssigt - det kan man da kalde margen!

Jeg tror du misforstår mig. Icon_e_wink Han er dyr. Han er for dyr. Hans varer er ikke super gode. Men han er alligevel omsætningsmæssigt ret højt på strå. Jeg er 100% enig i dine observationer. Men der er *mange* der opererer på den måde - specielt på ebay.

Man kan argumentere at OJ og Yves også er dyre - men de er tilgengæld lidt mere hardcore på Panerai.

Icon_e_smile

Morgan

selvfølgelig er vi enige :-) - DF - 05-10-2004

BigB opererer bare ikke med realitetssans, når han prissætter et A-serie ur, der er lavet i 1500ex på samme vis som et special edition , som er lavet i 100 ex. Han overprissatte sit eget og skambød mit. Det er ikke en god deal for begge.

Vedr. OJ og Yves, så er de også dyre korrekt, men jeg har eksempelvis været heldig at få fat i en Pre-A Base fra OJ, til en pris han idag fortryder han solgte til.

Yves er leveringsdygtig i alt hvad man troede ikke kunne opdrives. Han solgte eksempelvis et KOMPLET sæt Slytech's forleden. dvs. Daylight, Submersible og Mare Nostrum... Har man et brændende ønske om Pre Vendöme og andet godt, så er han manden at kontakte.

De er også dyre, men hver gang man får noget fra dem er dere garanti for at varen er i den angivne stand, og der ikke kommer uforudsete overraskelser, hvilket der desværre gør med mange af de andre gøglere, der tror de er players.

2 cent Icon_smil