|
Galaxy Alpha vs. iPhone 6 - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Alt det andet (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=78) +--- Forum: Off topic (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=81) +--- Tråd: Galaxy Alpha vs. iPhone 6 (/showthread.php?tid=62062) |
Galaxy Alpha vs. iPhone 6 - bcmb - 25-10-2014 Skal vælge mellem en af de ovennævnte telefoner som min næste mobil. Har haft begge i hånden, og baseret på design og kvalitetsfølelse så er min subjektive vurdering at Samsung vinder en smule over iPhone. Men jeg er stadig i tvivl. Hvad ville I vælge, og hvorfor? Har både haft Samsung og iPhone før, og p.t. kører jeg på en iPhone 5s. Re: Galaxy Alpha vs. iPhone 6 - Avantismo - 25-10-2014 Personlig smag tæller ind her. Jeg er applemand og køber snart et Iphone 6 til erstatning for min Iphone 5. Re: Sv: Galaxy Alpha vs. iPhone 6 - KimT - 25-10-2014 Jeg er klart til Android og Samsung'en er topfed (har selv en) Re: Galaxy Alpha vs. iPhone 6 - T.Hansen - 25-10-2014 Mit valg ville uden tvivl være Android "Samsung" har tidligere haft IOS, men er nu 100% til konkurrenten som efter min mening leverer langt større frihed og kompatibilitet til omverdenen. Kører pt med HTC one og HTC one max Re: Galaxy Alpha vs. iPhone 6 - D.Sandberg - 25-10-2014 Jeg havde/har valgt HTC. Bum! Re: Galaxy Alpha vs. iPhone 6 - bcmb - 25-10-2014 KimT Skrev:Jeg er klart til Android og Samsung'en er topfed (har selv en) En alpha? Re: Galaxy Alpha vs. iPhone 6 - KimT - 25-10-2014 bcmb Skrev:Nej ikke Alpha, men "bare" en S4 Black Edition, som er den bedste telefon jeg nogensinde har haft (og jeg skifter ret titKimT Skrev:Jeg er klart til Android og Samsung'en er topfed (har selv en) Re: Galaxy Alpha vs. iPhone 6 - Amehlbye - 25-10-2014 S4 og Alpha er samme, bare i forskelligt design med den nye Alpha Jeg har selv den nye Sony xperia 3 compact. Skiftede fra iPhone 5 og har ikke fortrudt Re: Galaxy Alpha vs. iPhone 6 - bcmb - 25-10-2014 Amehlbye Skrev:S4 og Alpha er samme, bare i forskelligt design med den nye Alpha Ikke helt korrekt. S4 er en gammel sag fra sidste år, men der kom en S5 i foråret. S5 og Alpha har meget få hardwaremæssige ligheder. S5 er en ordentlig kleppert på over 5 tommer, hvor Alphaen er mindre, og den allerførste Samsung telefon hvor det rent faktisk ligner de har tænkt over designet (nu med metal ramme). Indmaden er langt hen af vejen forskellig også. Alphaen kan hverken måle sig med S5 ift. skærm eller batteri. Til gengæld har den Samsungs egen nye Exynos octacore processor, som virkelig sparker røv i alle benchmarks. Samsung S5 er for stor for mig, så jeg går efter en mindre kompakt størrelse. Har overvejet Sony Z3 compact, den har virkelig fået gode anmeldelser, men den oser bare ikke kvalitet når man står med den i hånden sådan som Alphaen gør, og det trækker voldsomt ned i min bog. Re: Sv: Galaxy Alpha vs. iPhone 6 - KimT - 25-10-2014 Jeg valgte S4 for nylig netop fordi jeg fandt S5 for stor og med læder "agtig" bagside føles den faktisk ret lækker IMHO. Og jeg har absolut ikke fortrudt |