Urdebatten / Urforum
Underforum: Japanske ure og micromærker". - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77)
+--- Forum: Japanske mærker og micromærker (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=71)
+--- Tråd: Underforum: Japanske ure og micromærker". (/showthread.php?tid=61607)

Sider: 1 2

Underforum: Japanske ure og micromærker". - khbk - 20-07-2014

Naturligvis er det vigtigt, at bevare overskueligheden og begrænse antallet af underfora; men jeg synes, at det er mindre heldigt, at have den ovenstående kombination.
Jeg er interesseret i japanske ure, men ikke meget i micromærker.
Er der andre end mig, som kunne tænke sig et separat underforum kun med japanske mærker.
Og hvis det skulle være, eller rettere ikke være, var det så ikke mere konsekvent at kalde underforum for "Japanske mærker og micromærker"?
/
Kristen

PS
Man kunne også opdele "Mærke-dedikerede urfora" i: "Rolex", "Omega" og "Alle de andre". Icon_e_wink

Re: Sv: Underforum: Japanske ure og micromærker". - KimT - 20-07-2014

Det er udelukkende for at holde antallet af underfora på et minimum. I forvejen er aktiviteten lav på mange af dem (lige nu er det ferietid og så er den lav generelt, men ellers)

For mig betyder det ikke noget med en opdeling, ser man bort for ovenstående.

Så det er lidt op til jer (brugerne) om de skal deles i to?

Re: Underforum: Japanske ure og micromærker". - Stensbjerg - 20-07-2014

Jeg har fra dag 1 af været modstander af at et af de lande som producerer flest ure ( hvis ikke flest af alle)
Er lagt sammen med Micro mærkerne, da jeg finder det total selv modsigende.

Men måske interessen for japanske ure er vokset herinde
efter at de blev oprettet i samme forum. Icon_e_wink Icon_cool

Jeg er helt med på hvad i siger og er der stemning for en opdeling når flere har givet deres besyv med, er det det vi gør. Årsagen til den nuværende opdeling er som nævnt et ønske om så få underfora som muligt og en ide (fra min side) om at der er mange gengangere blandt dem der har interesse for de to kategorier af ure.

Re: Underforum: Japanske ure og micromærker". - Black Seal - 20-07-2014

Synes det er fint de er sammen med den lave aktivitet. Vi ved jo godt hvem der har et MM600 og MM300. Der burde i stedet laves en løsning på salgssiden med en opdeling af privat og erhverv salg. Det forum drukner i de samme ure vi alle alligevel ser på deres respektive hjemmesider.

Det kræver to klik i højre side på salgssiden så er alle erhvervsannoncer væk, skulle man ønske det.

Den eneste måde det måske kunne laves lidt nemmere, ville være hvis man fik valget mellem de to kategorier når man gik over på salgssiden, men så ville det alligevel kræve ekstra klik.

Det var et sidespring - mht. micromærker og japanere ser vi lige tiden og evt. respons fra andre an.

Re: Underforum: Japanske ure og micromærker - Stensbjerg - 21-07-2014

Black Seal Skrev:Synes det er fint de er sammen med den lave aktivitet. Vi ved jo godt hvem der har et MM600 og MM300. Der burde i stedet laves en løsning på salgssiden med en opdeling af privat og erhverv salg. Det forum drukner i de samme ure vi alle alligevel ser på deres respektive hjemmesider.

Enig samt hvem der har et ir grønt Helson,
Et udtryk for a small World if you ask me. Icon_e_wink

Re: Underforum: Japanske ure og micromærker". - Black Seal - 21-07-2014

Stensbjerg Skrev:
Black Seal Skrev:Synes det er fint de er sammen med den lave aktivitet. Vi ved jo godt hvem der har et MM600 og MM300. Der burde i stedet laves en løsning på salgssiden med en opdeling af privat og erhverv salg. Det forum drukner i de samme ure vi alle alligevel ser på deres respektive hjemmesider.

Enig samt hvem der har et ir grønt Helson,
Et udtryk for a small World if you ask me. Icon_e_wink

Vi to er jo de eneste som har et MM600 og et grønt Helson. Andre MM300 og Helson med ketchup.

Re: Underforum: Japanske ure og micromærker". - Claus Tukjær - 21-07-2014

Hvem har Helson med ketchup?

Re: Underforum: Japanske ure og micromærker". - Black Seal - 21-07-2014

Kender et par stykker. Ingen nævnt, ingen glemt.