|
Hjælp til at løse dette !!! - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: Hjælp til at løse dette !!! (/showthread.php?tid=60582) |
Hjælp til at løse dette !!! - Dam - 08-01-2014 Jeg er ved at lave en byttehandel,som hedder at vi bytter ure uden økonomi imellem... Det største problem er at jeg bor i århus og den anden part bor i københavn, og der er ingen af os der kommer den ene eller anden vej hvad gør !!!! udover selvfølgelig at mødes.....kom med input Re: Hjælp til at løse dette !!! - Stinger - 08-01-2014 Er du tryg ved den anden part ? Det er du nok ikke siden du skriver - ellers skulle i bare sende til hinanden samtidig. Den ene tager turen og i deler udgiften. Det er efterhånden ret hurtigt og billigt. Eller i mødes i Odense. Ellers skal du have fat i en ven som ofte kører turen - men han skal jo kunne inspicerer urene for dig. Re: Hjælp til at løse dette !!! - TimeToWatch.dk - 08-01-2014 Stik en "good guy" herinde fra KBH en skilling for at klare jobbet. Send uret til ham. Han mødes med din bytte-makker, tjekker uret og bytte hvis alt er ok. Dernæst sender han dig uret. Men det løber nok i en tusse alt inkl. før porto er betalt og alle er glade /Mads Re: Hjælp til at løse dette !!! - KimT - 08-01-2014 Det der tit kan være en udfordring er om en evt. "mellemmand" vurderer stand på samme måde som en selv. Men er der helt styr på det med sælger via billeder og kommunikation burde det ikke være et problem. Hvis jeg var dig ville jeg enten tage turen (det er ikke så slemt i hverken bil eller tog) eller lokke modparten til det og som Encino skriver, dele omkostningerne. Alternativt sende til hinanden, men det går jeg ud fra er udelukket på forhånd, idet det ikke virker som en mulighed baseret på dit første indlæg. Re: Hjælp til at løse dette !!! - Hedegaard - 08-01-2014 Hvis et "kun" er et par ure, for nogle tusinde kroner er det meget at hive en dag ud af kalenderen. Er det en større handel, så har jeg før fået modparten til at give rejsen mod, at jeg kommer til ham... Så er jeg sikker på, at uret er i den ønskede stand og har det været i KBH kan man jo også lige nappe en shoppetur og lidt ur-kiggeri Bus er efterhånden røv-billigt til KBH, dog foretrækker jeg selv toget, da komforten imo er noget bedre og der kan evt lige læses lidt lektier imens Re: Hjælp til at løse dette !!! - dreamwatch.dk - 08-01-2014 Hedegaard Skrev:Hvis et "kun" er et par ure, for nogle tusinde kroner er det meget at hive en dag ud af kalenderen. Er det en større handel, så har jeg før fået modparten til at give rejsen mod, at jeg kommer til ham... Så er jeg sikker på, at uret er i den ønskede stand og har det været i KBH kan man jo også lige nappe en shoppetur og lidt ur-kiggeri Ved ikke lige om Rene stadig læser lektier :-) Re: Hjælp til at løse dette !!! - Hedegaard - 08-01-2014 dreamwatch.dk Skrev:Hedegaard Skrev:Hvis et "kun" er et par ure, for nogle tusinde kroner er det meget at hive en dag ud af kalenderen. Er det en større handel, så har jeg før fået modparten til at give rejsen mod, at jeg kommer til ham... Så er jeg sikker på, at uret er i den ønskede stand og har det været i KBH kan man jo også lige nappe en shoppetur og lidt ur-kiggeri haha... så kan han få noget af det jeg skal læse i dette semester Re: Hjælp til at løse dette !!! - dreamwatch.dk - 08-01-2014 Hedegaard Skrev:dreamwatch.dk Skrev:Hedegaard Skrev:Hvis et "kun" er et par ure, for nogle tusinde kroner er det meget at hive en dag ud af kalenderen. Er det en større handel, så har jeg før fået modparten til at give rejsen mod, at jeg kommer til ham... Så er jeg sikker på, at uret er i den ønskede stand og har det været i KBH kan man jo også lige nappe en shoppetur og lidt ur-kiggeri Haha, jeg vil gerne se Rene på skolebænken igen :-) Re: Hjælp til at løse dette !!! - Dam - 09-01-2014 Som i da kan allesammen, og iøvrigt tak for input. HVOR KOMMER " KUN " IND I BILLEDET..? Uret bliver sendt til familie medlem i jylland, så gør jeg resten. Med hensyn til skolegang, så har jeg vist brugt rigelig tid på det engang Re: Hjælp til at løse dette !!! - Hedegaard - 09-01-2014 Dam Skrev:Som i da kan allesammen, og iøvrigt tak for input. Brugte ordet "kun" ift. at hvis vi nu snakkede om, at i skulle bytte et par ure for en værdi af et par tusinde ville jeg personligt finde det lige rigeligt at bruge en dag + rejseomkostninger på at rejse frem og tilbage til KBH... I dette prisleje ville JEG nok bare sende urene via posten... givet altså jeg har set billeder og sælger virker som en good guy! Dette er min mening og bare et forslag |