|
CORRIGIA Straps = bad guy - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Alt det andet (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=78) +--- Forum: Good Guys / Bad Guys (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=73) +--- Tråd: CORRIGIA Straps = bad guy (/showthread.php?tid=60152) Sider:
1
2
|
CORRIGIA Straps = bad guy - Ralle - 29-10-2013 Hold dig langt væk fra CORRIGIA Straps i Karlsruhe/Tyskland, hvis du ikke vil risikere at købe en dyr rem, som du ikke kan returnere, selvom den netop er landet med posten og fuldstændig ubrugt. Der FINDES desværre forretningsdrivende, som IKKE er fine i kanten Re: CORRIGIA Straps = bad guy - Claus Tukjær - 29-10-2013 Skriver de på deres hjemmeside at de tager varer retur? Er det overhovedet en lov i Tyskland? Re: CORRIGIA Straps = bad guy - Ralle - 29-10-2013 Claus Tukjær Skrev:Skriver de på deres hjemmeside at de tager varer retur? Er det overhovedet en lov i Tyskland? Der figurerer slet ingen forretningsbetingelser på deres hjemmeside... Jeg aner ikke, hvordan den tyske købelov er, men jeg synes ligegyldigt hvad, at det er ekstremt dårlig og amatøragtig kundeservice, og jeg vil på det kraftigste fraråde alle at handle hos dem. Re: CORRIGIA Straps = bad guy - berg - 29-10-2013 Var den custom made? Hvorfor vil du returnere? Re: CORRIGIA Straps = bad guy - Fetsnaski - 29-10-2013 berg Skrev:Var den custom made? Hvorfor vil du returnere? Ja det tænker jeg også? Hvis den ikke fejler noget og er custom made, så er det vel meget normalt at der er nul returnering, det ville jeg ikke forvente ihvertfald. Men hvis den er dårligt lavet eller har mangler er det jo en helt anden sag. Men hvis den er som bestilt og du bare har fortrudt er det vel fair nok, eller hvad, er det bare mig der er alt for nem? Uanset hvad er det da mega ærgeligt at få en rem, man bare ved ikke bliver noget man kommer til at bruge. Det har jeg nu prøvet en del gange efterhånden :-D så er det bare at få den solgt og bestilt 2 nye:-D Re: CORRIGIA Straps = bad guy - Ralle - 29-10-2013 Remmen var IKKE custom-made, og grunden til at jeg gerne vil returnere er: 1) At den korte del af remmen er 25,5 mm bred på trods af, at den skulle være 24 mm. Dermed er den for bred til at passe ind mellem hornene på mine PAMs og alle mine andre ure med 24 mm lug width, og samtidig er den for smal til at passe på de par ure jeg har med 26 mm lug width. 2) At åbningerne (hvor man putter tubes og skruer i) er så kæmpe store, at remmen støder på urkassen og dermed ikke kan "dreje" ordentligt og tilpasse sig håndledet. Derudover synes jeg (hvilket selvfølgelig er en subjektiv ting), at sådan nogle kæmpe store åbninger ligner møg. ![]() Jeg må indrømme, at jeg er temmeligt "oprevet" over denne oplevelse, for det svarer til at skylle 150 Euro ud i lokummet Re: CORRIGIA Straps = bad guy - Claus Tukjær - 29-10-2013 Surt Re: CORRIGIA Straps = bad guy - Ralle - 29-10-2013 Ja, det er mega surt og dumt, og jeg kan slet ikke fatte, at man kan have sådan en lav moral Re: CORRIGIA Straps = bad guy - Black Seal - 29-10-2013 Kan den ikke rettes lidt ind i toppen og måske trykkes flad, så den vil flugte bedre. Re: CORRIGIA Straps = bad guy - Fetsnaski - 29-10-2013 Ralle Skrev:Remmen var IKKE custom-made, og grunden til at jeg gerne vil returnere er: Ja så forstår jeg bedre. Det kan jeg godt forstå du bliver vred over. Super nederen. Nå men ham vil jeg da så holde mig fra. |