|
Hvordan gik stormen for dig? - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Alt det andet (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=78) +--- Forum: Off topic (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=81) +--- Tråd: Hvordan gik stormen for dig? (/showthread.php?tid=60150) Sider:
1
2
|
Hvordan gik stormen for dig? - baun - 29-10-2013 Var selv i Tåstrup. Færdig kl. 16.15 - i toget 16.45 mod Nyborg. Stopper i Roskilde. der sad vi 8 timer.... kl 24 over busser og hjemme i Nyborg 01.30.... Til et smadret drivhus og en del oprydning Nå men ellers gik det fint nok! vh Baun Re: Sv: Hvordan gik stormen for dig? - KimT - 29-10-2013 Taget på skuret begyndte at løsne sig. Heldigvis var jeg hjemme og tre ruller gaffatape senere fik jeg det til at blive på. Så istedet for et nyt tag idag klares det med at fjerne tapen og så nogle nye skruer. Derudover lidt oprydning/fjernelse af div. småting fra naboerne. Alt i alt meget heldigt sluppet ifht. mange andre. Sendt via TapaTalk Re: Hvordan gik stormen for dig? - jkjaers - 29-10-2013 Jeg har nu nogle bøjede jernstænger der tidligere var en 4,5M trampolin. Måtte ud i stormen og lægge den ned. Den har før klaret storme, men åbenbart ikke denne gang. Heldigvis var det kun den der blev kvadret. Ingen kom noget til ![]() Hvis nogle mangler reservedele er der fri afhentning Ville egentlig hellere købe nyt ur, men ungerne er nok ikke enige Re: Hvordan gik stormen for dig? - Kristofferj - 29-10-2013 Det larmede lidt da jeg så Man of steel, men skruede bare lidt op for lyden, ellers intet at rapportere fra Frederiksberg. Re: Hvordan gik stormen for dig? - Miwes - 29-10-2013 Ud over at der kom en del flamingo fra et bygge projekt i haven, blæste vores hegn ned ind til vores gårdhave, så her venter et større oprydningsarbejde......træls! Men det er heldigvis kun billigt sluppet når man tænker på de mange større skader der er sket og vigtigst af alt er familien kommet godt gennem stormen, hvor det ellers kunne være endt galt med min datter der oplevede en flyvende tagsten der landede nogle få centimeter fra hende. Der bliver meget at gøre for de små håndværksfirmaer rundt omkring Vh. Michael Re: Hvordan gik stormen for dig? - HG - 29-10-2013 Her i Aalborg skete der INTET - heldigvis. Det var meget mærkeligt at se på TV hvordan resten af Danmark blev "lagt ned", mens der stort set var vindstille her Re: Hvordan gik stormen for dig? - jladefoged - 29-10-2013 Aftrækket til vores gasfyr var blæst i stykker (plast rør som stikker op af skorstenen), men ellers er der ikke sket noget. Havemøbler, grill, trillebør mm. blev tøjret inden det blev rigtig slemt. (Bor i Brøndby) Re: Hvordan gik stormen for dig? - knudseninc - 29-10-2013 Mine have møbler er væltet... Sendt fra min HTC One Re: Hvordan gik stormen for dig? - Normann - 29-10-2013 Kaninbur med kanin væltede (kaninen er okay) tagsten faldet ned og havebord er smadret, men ellers også billigt sluppet her i Odense... Re: Hvordan gik stormen for dig? - Lars - 29-10-2013 Hej. Joooh, to tagsten skal skubbes på plads i morgen, jeg har en trambolin magen til, så hvis du vil er den til afhentning for 6 øl og en ur snak..... |