Urdebatten / Urforum
Du må gerne - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: Du må gerne (/showthread.php?tid=59775)

Sider: 1 2 3 4

Du må gerne - Stensbjerg - 18-08-2013

Lige give mig besked hvis du bliver tilbudt en billig marinemaster,
Jg havde nemlig indbrud i onsdag hvor de rendte med min. Icon_e_sad Icon_e_sad

God søndag til alle.

Re: Du må gerne - KlausM - 18-08-2013

Øv, øv, øv Icon_e_sad
Håber ikke det var for slemt.
Mvh
Klaus

Re: Du må gerne - baun - 18-08-2013

Det er træls når nogen bryder ind på ens private domæner og det er træls at blive bestjålet. Håber du og din familie kan se det som en lille træls sag og at din forsikring opfører sig anstændigt.

Men så bliver det jo spændende om du skal have en MM igen eller den gamle preference for IWC eller JCL får overtager.

Vh baun

Re: Du må gerne - Slettegaard - 18-08-2013

Det er en kedelig kendsgerning, at vores samfund rummer personligheder, som ikke respekterer andres ejendom. Jeg kan næsten ikke forestille mig, hvor ubehageligt det må være at have haft "besøg" af fremmede, som har endevendt ens hjem og personlige ejendele. Jeg håber ikke, at de har taget uerstattelige ting og at episoden ikke har været for traumatisk for dig og din familie...

Jeg vil holde øje med din MM'er Jakob.

Re: Du må gerne - Mr. Tick - 18-08-2013

baun Skrev:Det er træls når nogen bryder in på ens private domæner og det er træls at blive bestjålet. Håber du og din familie kan se det som en lille træs sag og at din forsikring opfører sig anstændigt.

Icon_+1

Du ønskes go' vind i den efterfølgende proces, Jacob.

Gad vide, om det ur ikke kan blive spottet hurtigt, da det trods alt er et dyrt Seiko? Jeg tror ikke at der er mange i omløb, især i Danmark.

Re: Du må gerne - Stensbjerg - 18-08-2013

Takker for de varmer tanker gutter,
heldigvis havde de ikke som sådan rodet i huset men de fik desværre flere ting som var værdifulde på den ene eller anden måde,
blandet andet min vielses ring og andre guld smykker min hustru havde foræret mig. Icon_e_sad Icon_e_sad

Den største omkostning er dog den utryghed som det har givet min familie at være i deres eget hjem,
og den oplevelse det er at stå med sin 9 årig datter i hånden og se sin hoved dør smadret med en stor sten,
og ikke vide om de stadigvæk var i huset.

Men vi skal videre og det skal vi nok også komme Icon_cool

Hvad der nu skal ske på ur siden ved jeg ærlig talt pt tror jeg at jeg køber et Rolex eller JLC,
havde overvejet bare at bestille en MM 600m men den ide er droppet så det ender nok med et af 2 først nævnte hvis ikke en helt tredje tanke dukker op. Icon_e_biggrin1

Re: Du må gerne - MichaelSC - 18-08-2013

Arggh og øv. Hvor er det beskæmmende at vi ikke kan have vore ting i fred! På min egen naive facon så fatter jeg simpelthen ikke at disse tyve kan sove godt om natten. De har jo sandsynligvis selv familie?!

Håber at du og familien komme gennem denne oplevelse nogenlunde helskindet.

De bedste hilsener
Michael

Re: Du må gerne - Sociologen - 18-08-2013

Sikke noget pis, Jacob. Uret er i denne kontekst relativt ligegyldig, da det kan anskaffes igen, men nervøsiteten hos dig og din familie - særligt din datter - er langt værre. Sådan et møgsvin....!

Fra et horologisk perspektiv dog spændende, da jeg ser frem til at høre, hvad erstatningen bliver.

Re: Sv: Du må gerne - KimT - 18-08-2013

Det er bare noget rigtigt lort for at sige det ligeud. Som skrevet til dig tidligere håber jeg alt er ok under omstændigheder og som Baun at i ikke skal til at have problemer med forsikringen.

Men alt godt til dig og familien.

Re: Du må gerne - pbr - 18-08-2013

Også stor sympati og medfølelse fra mig - én ting er hvad tyven er rendt med .......... det er dog trods alt kun ting, selvom smykker og vielsesringe naturligvis har betydning udover dette !

Det værste der dog den følelse af, at ens hjem ikke længere er noget absolut - noget der er éns helt eget !!! Jeg har heldigvis aldrig prøvet af have indbrud eller at blive røvet (banker stille under bordet), men jeg kan levende forestille mig, den følelse du må have haft, da du stod foran en smadret hoveddør med din lille datter i hånden !!! Icon_twisted

Jeg holder selvklart øje med eventuelle billige Marine Masters !!

Såfremt du har mulighed for det, ville det være en god idé at poste serienummeret herinde og i det andet forum !

Med ønsker om det bedste !!