|
Omega Dynamic Automatik med nyt tøj - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77) +--- Forum: Omega (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=80) +--- Tråd: Omega Dynamic Automatik med nyt tøj (/showthread.php?tid=59400) |
Omega Dynamic Automatik med nyt tøj - baun - 06-06-2013 Jeg købte jo for nogen tid siden (generhvervede kan man sige) et omega Dynamic. Jeg har nydt uret en tid på lænke som jo uomtvistelig er meget praktisk til det hele: ![]() Men grunden til at jeg generhvervede netop den model var at jeg faktisk var blevet meget glad for den jeg tidligere havde som jeg jo bar på nato: ![]() Så nu har jeg valgt at tage lænken af og sætte nato på mit nye Dynamic: ![]() Og hvad synes du så passer bedst? - og hvilken nato passer bedst. Jeg skal jo ud og købe en, for som det kan ses er den anvendte nato 18 mm - uret har 19 mm mellem hornene, så jeg skal vist have en nato på 20 mm, for at det bliver rigtigt. men hvilken? Og så lige et billede af uret på armen og med en baggrund som er valgt så den matcher remmen. ![]() vh Baun Re: Omega Dynamic Automatik med nyt tøj - p.sebastian - 06-06-2013 Hej Baun Det klæder det ur så utroligt meget med en Natorem!!! Den første er klart min favorit af de to Natoremme. /P.sebastian Re: Sv: Omega Dynamic Automatik med nyt tøj - KimT - 06-06-2013 Natoremme klæder ALLE ure Dog er jeg ikke super vild med den bordeaux farvede. Den du har på det første billede er bedre IMHO. Sendt med Tapatalk2 Re: Omega Dynamic Automatik med nyt tøj - pbr - 06-06-2013 Uret er flot både på lænke og NATO - men dette ur går bedre til NATO end så mange andre ! Sjovt nok, så er min favorit af de to viste NATO remme, den sidste - den brede gule stribe spiller supergodt med den gule sekundviser og de gule lumen timemarkeringer ! Den første NATO rem er også flot, men er set så ofte før imho ! Re: Omega Dynamic Automatik med nyt tøj - baun - 06-06-2013 Jeg er også opsat på at finde noget hvor den gule farve som er i tal, visere og især sekundviseren matches. Om den bordeaux farve er god kan man diskutere, men den passe perfekt til grillaften med rødvin vh Baun Re: Omega Dynamic Automatik med nyt tøj - Palleurup - 06-06-2013 Flot ur, Baun. Og gode billeder også. Mon jeg er den eneste herinde der endnu ikke har set lyset med de der nato-remme? Re: Omega Dynamic Automatik med nyt tøj - baun - 06-06-2013 Palleurup Skrev:Flot ur, Baun. Har du prøvet at bruge natorem? Jeg må sige at jeg var ret negativ overfor natoremme tidligere, men jeg må bare også erkende at i brug er de bare super behagelige. Jeg bruger dem så kun på lidt sportslige eller militær ure. Ure med brugsspor og patina synes jeg også kan virke fint på nato. I dette tilfælde handler det også om at lave et rigtig sommerferieur. Og det skal have farver. Jeg har faktisk lige idag bestildt 3 farverige remme til uret, som altså bliver ferieur i år. Hvilket Omega nyder du mest om sommeren? Vh baun |