Urdebatten / Urforum
"Nyt" urforum ? - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: "Nyt" urforum ? (/showthread.php?tid=59394)

"Nyt" urforum ? - Mester - 05-06-2013

Hej.

Jeg har været lidt ude af ur verdenen et par år og netop vendt tilbage efter køb af nyt ur. Da jeg kiggede på Vintageure.dk kunne jeg ikke rigtigt kende nogle navne men de er alle her ? Er det det nye sted eller hvad ?

Mvh. Bjarne

Re: "Nyt" urforum ? - pbr - 05-06-2013

Mester Skrev:Hej.

Jeg har været lidt ude af ur verdenen et par år og netop vendt tilbage efter køb af nyt ur. Da jeg kiggede på Vintageure.dk kunne jeg ikke rigtigt kende nogle navne men de er alle her ? Er det det nye sted eller hvad ?

Mvh. Bjarne

Hej Bjarne,

Begge fora består i bedste velgående - og mange medlemmer er begge steder, heriblandt jeg selv. Nogle dog kun det ene eller det andet, idet der er små forskelle - det er jo op til én selv, hvad man ønsker.

Men alle er velkomne begge steder og de to fora fungerer fint side om side og supplerer hinanden Icon_e_smile

VH - Peter

Re: "Nyt" urforum ? - Claus Tukjær - 05-06-2013

Hej Bjarne.

Velkommen hertil... Hvad har du købt?

Icon_thistreadis

Re: "Nyt" urforum ? - HG - 05-06-2013

Hej Bjarne

Velkommen til, længe siden vi har hørt fra dig - hvad har du købt og hvad har su i urkassen i dag? Icon_e_wink
Update please :-)

Henrik
Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Sv: "Nyt" urforum ? - KimT - 05-06-2013

Hej "Mester" og velkommen til ItsTime.dk

Peter "pbr" har allerede givet dig et godt svar. For lidt over et år siden startede jeg et forum, der kunne fungere som alternativ til det eksisterende. Sidenhen er der så blevet udvidet med nyheder og en salgsside. Der er lidt forskellige retningslinier på de to fora, men i bund og grund handler det bare om de spændende ure.

Så velkommen til og tillykke med det nye ur Icon_e_wink

Sendt med Tapatalk2

Re: "Nyt" urforum ? - Mester - 05-06-2013

Hej igen. Ja jeg har længe gået og luret på en LV og ventet på at priserne faldt (ha-ha) det gjorde de jo absolut ikke. Da jeg så denne fra 2010 næsten ubrugt med alt tilbehør til en fair pris slog jeg endelig til.

Her et hurtigt skud fra færgen hjem fra Århus hvor jeg handlede igår.

İmage

I øvrigt hyggeligt at være tilbage :-)

KimT Skrev:Hej "Mester" og velkommen til ItsTime.dk

Peter "pbr" har allerede givet dig et godt svar. For lidt over et år siden startede jeg et forum, der kunne fungere som alternativ til det eksisterende. Sidenhen er der så blevet udvidet med nyheder og en salgsside. Der er lidt forskellige retningslinier på de to fora, men i bund og grund handler det bare om de spændende ure.

Så velkommen til og tillykke med det nye ur Icon_e_wink

Sendt med Tapatalk2

Tak for det. I øvrigt dejligt at man kan bruge Tapatalk og nemt med Upload af billeder.

Re: "Nyt" urforum ? - baun - 05-06-2013

Hej og tillykke med det nye ur.

Grøn er jo lidt nyt. Spændende at høre om det bliver e favori ur. Jeg synes personligt at ure med orange eller grøn lunette kan være fine, men også at de kræver noge at skifte med. Dels for man ikke skal blive træt af det, men også fordi ikke er en farve der nødvendigvis matcher enhver skjorte man måtte have lyst at tage på.

Det kunne være man skulle prøve det der tapatalk I snakker om. Det giver fordele nå man bruger ipad ikke?

Vh baun

Jeg synes Tapatalk er genialt. Særligt hvis man deltager på flere fora. Som du selv bemærker fungere det rigtigt godt på iPad/iPhone.