Urdebatten / Urforum
Tudor Hydro 1200 - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Galleri-forum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=82)
+--- Tråd: Tudor Hydro 1200 (/showthread.php?tid=59022)

Sider: 1 2

Tudor Hydro 1200 - Claus Tukjær - 02-04-2013

Tudor Hydro 1200.

Søstermærke til Rolex, men der er ikke mange lighedspunkter. Tudor bruger ETA værker. Et bevidst valg for at holde prisen lidt nede. Selvom kr. 31.000 stadig er en pæn sum, er der dog langt op til en Rolex SeaDweller DeepSea (o. kr. 71.000)

Hydro 1200 er også "kun" vandtæt til 1200 meter imod DSSD's 3900 meter. Hydro 1200 er ca. samme størrelse som et Omega Planet Ocean XL.

Lænken er lavet af stål og keramik. En ret spændende løsning. Jeg savner dog den smarte mikrojustering som findes på Rolex DSSD.

Skivelayoutet er ikke så flot som Omega Planet Ocean, men det er jo en smagssag. Personligt savner jeg coating udvendigt. Men alt i alt et super lækkert moderne herre/dykkerur.

İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage

Re: Tudor Hydro 1200 - HG - 02-04-2013

Tudor Hydro 1200 syntes jeg sender et signal om "jeg er et Tool ur - jeg skal bruges"
Hvorimod Omega PO er mere elegant i sit udtryk.
Om man er til den ene eller anden (mor eller datter) er en smagssag Icon_e_wink

Igen super flotte fotos Claus

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Re: Tudor Hydro 1200 - Claus Tukjær - 02-04-2013

Tak Henrik İmage

Den største fejl uret har, er at det er nyt og jeg kan derfor ikke tillade mig at bruge det İmage

Re: Tudor Hydro 1200 - Peter - 03-04-2013

Hej

Jeg er også ejer af et identisk ur, superfedt ur og med den pris Claus har uret tilsalg til får man virkelig meget ur for pengene.

MVH Peter

Re: Tudor Hydro 1200 - Amehlbye - 03-04-2013

Ja jeg synes faktisk de er ret fede mange af de Tudors - oser af kvalitet og virker bundsolide

Re: Tudor Hydro 1200 - Kristofferj - 03-04-2013

Det der ur er sådan et man kan tage på, og så først tage af når man selv stiller træskoende. Det er lavet hos rolex, så ALT er lækkert lavet og gennemtænkt! Fedt ur Icon_hello

Re: Tudor Hydro 1200 - Henrik A - 03-04-2013

Første gang jeg så uret var det ikke lige mig.. Men jeg må indrømme ,hvergang jeg vender tilbage til denne tråd syntes jeg bedre og bedre om uret..

Tror måske at de mange detalje som uret har, forvirrede mig i starten, men nu syntes jeg faktisk at det er ret fedt Icon_e_biggrin1

Kombi lænken med stål/sort har jeg på en seiko diver, og den kan klart anbefales, giver lige lidt mere "kant" til uret IMHO Icon_cool

Re: Tudor Hydro 1200 - Stensbjerg - 03-04-2013

Ikke et ur der på nogen måde tiltaler mig,
hvis du har købt det ind sprit nyt Claus så kan man da tale om en ejer der har fortrudt sit valg hurtigt Icon_question Icon_question

Re: Tudor Hydro 1200 - T.Hansen - 04-04-2013

Jeg syntes faktisk at det er et ret cool ur, dog er lænken ikke lige mig;)

Hilsen Tom.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Re: Tudor Hydro 1200 - jkjaers - 04-04-2013

T.Hansen Skrev:Jeg syntes faktisk at det er et ret cool ur, dog er lænken ikke lige mig;)
Jeg har det på præcis samme måde!
Har kigget en del på uret, men lænken er en dealbreaker for mig - smag og behag.