|
10k nyt ur hvad gør du ? - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: 10k nyt ur hvad gør du ? (/showthread.php?tid=57916) Sider:
1
2
|
10k nyt ur hvad gør du ? - Stensbjerg - 06-07-2012 Hvis du stod og skulle købe et nyt/brugt ur og du havde 10k på lommen hvad købte du så ? den liste jeg ville vælge ud fra ser sådan her ud i tilfældig rækkefølge Oris Prodiver Oris Meistertaucher Seiko MM 300m UTS diver Sinn U1 Alle ure hvor jeg mener man få rigtig meget for sine penge Re: 10k nyt ur hvad gør du ? - khbk - 07-07-2012 Seiko MM 300m! Re: 10k nyt ur hvad gør du ? - Stensbjerg - 07-07-2012 Jo alle mine valg er købt brugt ja en U1er er tæt på 10 sprit, men der er flere gode bud og det er jo i en prisgruppe hvor mange starter deres rejse Skulle jeg lave en top tre så den sådan ud 1 Sinn U1 sikker 1er for mig jeg er bare vild med det ur 2 Seiko MM virkelig også et lækkert gennemført ur som på flere fronter for mig slår alle de andre 3 Oris Prodiver/UTS Diver Prodiveren har længe været "mit Oris" men sådan en UTSer er begyndt at varme mig Re: 10k nyt ur hvad gør du ? - Hedegaard - 07-07-2012 Uden tvivl et seamaster 2254
Re: 10k nyt ur hvad gør du ? - Stensbjerg - 07-07-2012 Enig et sikkert men også et godt valg der ikke ikke mange som ikke vil falde i hak med det ur (desværre var jeg en af de få Når jeg ser billeder af mig selv under min datters fødsel med uret på armen tænker jeg var det nu en god ide at det røg igen. Men OK win some lose some Re: 10k nyt ur hvad gør du ? - Joepete - 07-07-2012 For 10K kan man gøre sig et rigtig godt urkøb - både nyt og brugt Af de ure, som du lister, Jacob, ville jeg kun være i tvivl om, hvorvidt jeg skulle købe en Sinn U1 eller en Seiko MM300
Re: 10k nyt ur hvad gør du ? - Henrik A - 07-07-2012 Jamen jeg er jo ikke i tvivl, det bliver et Seiko sbbn015 tuna til mig.. Et ur jeg længe har været vild med, og så snart økonomien tillader det så køber jeg den Sinn U1 syntes jeg virkelig også godt om, kigger en del på Sinn U1000 og savler samtidig, men her er vi så på 25K istedet.. Ellers vil jeg fremhæve Suunto Elementum Auqa til 5K, et ur der skal opleves og som jeg glæder mig til at kunne vise jer.. Da store bror så denne, bestilte han et omgående, og han bære det med glæde Går også og kigger lidt på den enarmet tyveknægt, Meistersinger Re: 10k nyt ur hvad gør du ? - baun - 07-07-2012 Kort kan jeg jo sige. Det blev dette: ![]() Det kostede noget under 10 K og har fårt de første skrammer, så jeg bruger det til det hele. Sjov model med 007 tema som nogen elsker at hade, men som jeg faktisk synes passer meget godt sammen med at netop Omega Seamaster 300 Prof's succes er bundet sammen af høj kvalitet, flot design og super markedsføring. Godt gået Omega. vh Baun Re: 10k nyt ur hvad gør du ? - Claus Tukjær - 07-07-2012 Da du har prøvet de 2 mest oplagte, kunne UTS være et godt bud. Jeg mener det er noget af det mest robuste jeg har set..... Men kan det findes til 10k brugt på lænke? ![]() ![]() Du ved hvor der er et, hvis du skal låne Meistertaucher er et stort ur på 49 mm, men sidder godt på armen, da det er lavet af titanium. Det er imponerende hvad der følger med.... ![]() ![]()
Re: 10k nyt ur hvad gør du ? - Claus Tukjær - 07-07-2012 Hedegaard Skrev:Uden tvivl et seamaster 2254Mit første Omega |