Urdebatten / Urforum
Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. (/showthread.php?tid=72552)

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - johnfyn - 05-05-2011

My name is Master...SeaMaster!

Ja ja det er quartz, men er det godt nok til James Bond er det også godt nok til mig Icon_cool

İmage

Beklager stærk billedkvaliteten, men det var hvad min iPhone kunne klare!

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - olof - 05-05-2011

Baun Skrev:
hannover_dk Skrev:
JK Skrev:I dag er nyanskaffede JLC Reverso Classique på armen. Det er jo jubilæumsår for Reverso. Dette er den oprindelige lille model. Her en ref. 250.840.862 fra 1994 med cal 846.
Jens-Kristian
klasse

Et af de få ure jeg kunne finde på at anskaffe selvom det ikke er vintage. Hvordan er den egentligt sammenlignet med en tilsvarende produceret i fx. 60'erne? nogen der ved det?

vh Baun

Udmærket valg, Jens-Kristian!

Baun: Et par måneder siden prøvede jeg at finde en vintage Reverso, det seer ud som om det er næsten umuligt. Jeg er i hvert fald også interesseret i forskellen til de nye.

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Jeremy - 13-05-2011

Savnet til mit gamle Pingo blev for stort Icon_e_sad . Den ultimative beater er tilbage i kassen, dog i noget bedre stand end den gamle Icon_e_biggrin . Så er kassen iøvrigt fuld igen Icon_e_wink .

İmage
İmage

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Peter - 14-05-2011

Hej Jeremy

Kan du ikke lave et billede af en fyldt urkasse, det ser nu så godt ud med en fyldt urkasse. Icon_question

MVH Peter

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Jeremy - 14-05-2011

Hej Peter

En fyldt kasse Icon_e_biggrin . Jeg vil tro, at du har haft flere af disse ure mellem hænderne Icon_e_wink .

İmage

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - dwndler - 15-05-2011

Imorges tog jeg HOVERTA Active Service med cal. Valjoux 22 på Icon_cool

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Kristofferj - 15-05-2011

Den "nye" gamle G-shock Dw-002.

İmage

Vh

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - sonnyboysen - 15-05-2011

Her er mit næstnyeste køb - synes selv det er total retro lækkerier og jeg har ikke set denne model før

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - dwndler - 17-05-2011

Fik købt nogle kronografer i weekenden.
Her er en af dem, Silvana Marino med Landeron 248.
Det er ikke kollonehjul, men prisen kunne jeg ikke stå for Icon_cool

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - DJmon - 17-05-2011

dwndler Skrev:Fik købt nogle kronografer i weekenden.
Her er en af dem, Silvana Marino med Landeron 248.
Det er ikke kollonehjul, men prisen kunne jeg ikke stå for Icon_cool

lækkert design jeg anede ikke Silvana havde lavet kronografer.