Urdebatten / Urforum
Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. (/showthread.php?tid=72552)

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Tukjær - 30-03-2011

morten b Skrev:RIGTIG lækker Fortis Claus!!!! Icon_cool
Tak. Den er supercool, men meget svær at tage billeder af. Men den kommer jo med til Nyborg....

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - TDN - 30-03-2011

Hoga Chronograf Valjoux 7734 ca. 1969

Mvh
Thomas

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - KimT - 30-03-2011

Så det godt i den anden tråd....

Meget funky Icon_e_biggrin

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Palleurup_phpbb3_import15803 - 30-03-2011

Nyeste `medlem`af familien, selvfølgelig indkøbt hos Halse i Horsens.
Mvh Palleurup

İmage

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Tukjær - 30-03-2011

Dejligt ur.... Icon_e_wink

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Mads Gjødesen - 01-04-2011

TGIF watch Icon_e_wink Patek Philippe Aquanaut ref. 5167 på lænke. Af mange PP freaks anset som klassens Benjamin, men må indrømme at det faktisk ikke lader meget til overs i forhold til Nautilus. Dog halter historien lidt, men mon ikke den kommer med tiden.

İmage
(Billedet er lånt på nettet, da jeg ikke har fået skudt nogen selv)

/Mads

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - baun - 01-04-2011

Tillykke med den Mads.

Jeg kan godt lide den. Den er helt sin egen og meget smuk. Også passende diskret vil jeg sige. Hvis den så heller ikke er for stor - fx 38 mm, ja så er det et helt herligt daglig ur, man altid må glædes over når man ser på det - uanset om det er for at se hvad klokken er - eller man bare lige skal have lidt øjenguf.

Hvad vejer ekvipagen?

vh baun

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Mads Gjødesen - 01-04-2011

Det måler 40 mm så størrelsen er super til dagligt brug, uden hverken at være for lille eller for stort/ukomfortabelt. Kender ikke vægten, men det føles en anelse tungere end div. Rolex sportsmodeller og PP Nautilus, så vil skyde på 150-160 gram. Værket er samme ebauche som i Nautilus 5711, så heller ikke der er der noget at komme efter. Her et shot af "motorrummet".

İmage

/Mads

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - phrede - 01-04-2011

Mads Gjødesen Skrev:Det måler 40 mm så størrelsen er super til dagligt brug, uden hverken at være for lille eller for stort/ukomfortabelt. Kender ikke vægten, men det føles en anelse tungere end div. Rolex sportsmodeller og PP Nautilus, så vil skyde på 150-160 gram. Værket er samme ebauche som i Nautilus 5711, så heller ikke der er der noget at komme efter. Her et shot af "motorrummet".

İmage

/Mads

I LIKE (mundvand)

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Len - 03-04-2011

Tillykke med den Mads !

Rigtigt lækkert ur.